pic for news 2 5d232b4c2479

متصدیان شعب در خط مقدم نظام بانکی هستند

تصویر روز: عضو هیئت‌ مدیره بانک توسعه تعاون گفت: سرعت در ارائه خدمات کیفی ازجمله مزیت‌های رقابتی شبکه بانکی است.

به گزارش تصویر روز عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با کارکنان شعب آمل و بابل ضمن ابراز خرسندی از فرصت ایجادشده گفت: در این برهه زمانی با اتکا به توانمندی نیروی انسانی و با استفاده بهینه از ظرفیت‌های بانک، می‌توان بستر مناسبی را جهت اعتلای نام بانک ایجاد کرد.

وی بابیان این‌که کارکنان شعب با فعالیت هرچه بیشتر می‌توانند در راستای تحقق آرمان‌های والای بانک نقش‌آفرینی نمایند، گفت: همکاران ارزش‌آفرین بانک به‌عنوان یک سرمایه گران‌بها می‌توانند در تحقق اهداف بانک نقش موثری ایفا نمایند و این مهم با تلاش هرچه بیشتر و ارتقای مهارت‌های فردی و سازمانی و دانش بانکی روزآمد میسر می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه به نقش بانک‌ها در تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: هر واحد اقتصادی باهدف خاصی ایجادشده و برای تحقق آن اهداف به فعالیت‌های اقتصادی می‌پردازد و متصدیان شعب در خط مقدم نظام بانکی باید با استفاده از دانش و تجربه بانکی، اطلاعات مربوط به فعالیت‌های اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی محدوده شعبه خود را رصد و ارزیابی نمایند و با در نظر گرفتن اصول و قواعد بانکی، اعتبارسنجی و همچنین رعایت بهداشت اعتباری نسبت به تأمین مالی این بنگاه‌ها اقدام نمایند.

نجفی بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به گسترش بانکداری الکترونیک در عرصه خدمات بانکی، تلاقی سرعت و کیفیت ازجمله ویژگی‌های این نوع از بانکداری به شمار می‌آید که کارکنان شعب نیز در ارائه خدمات به مشتریان باید این اصل را رعایت نمایند.

وی با اشاره به اینکه همیشه در پی تسریع در فرآیندهای اعطای تسهیلات اثربخش و سایر عملیات بانکی مناسب هستیم خاطرنشان کرد: بانکداری الکترونیک کمک مناسبی به بهبود فرآیندها و تسریع عملیات بانکی می‌نماید و بانک توسعه تعاون سعی نموده است از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود به نحو مناسبی بهره‌گیری نماید.

نجفی تجزیه‌وتحلیل صحیح شاخص‌های مالی شعبه و شناسایی دقیق عوامل موثر بر آن به همراه اطلاع‌رسانی مناسب به کارکنان را ازجمله وظایف روسای شعب برشمرد و افزود: لازمه شغل بانکداری، رعایت اصول و قواعد حرفه‌ای می‌باشد که در بانکداری توسعه‌ای مولفه‌های ویژه‌ای همچون اهداف اجتماعی و مسئولیت اجتماعی سهم بیشتری نسبت به بانکداری تجاری دارند.

عضو هیئت‌مدیره بانک اجرای بانکداری جامع را از چشم‌اندازهای بانک توسعه تعاون دانست و در این رابطه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارکان بانکداری شرکتی در ستاد بانک تشکیل گردیده و خدمات درخور به جامعه تعاون و کارآفرینان ارائه می‌دهد.

شایان‌ذکر است در این دیدارها، کارکنان شعب بانک پیشنهادها و مسائل خود را در فضایی صمیمانه ارائه کردند و نجفی و مدیران ستادی در این دیدار به سوالات و مسائل آن‌ها پاسخ دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *