ae029d99 4d15 4515 8018 c8e

بازدید فرستاده سوییس از کارخانه نستله ایران

تصویر روز: سفر هیئت دبیرخانه امور اقتصادی سوییس به ایران، ارون بولینگر رئیس بخش روابط اقتصادی دوجانبه و نماینده شورای فدرال توافقنامه‌های تجاری، در جریان سفر خود به کشورمان، به همراه مارکوس لایتنر سفیر دولت سوییس در ج.ا.ایران، از کارخانه نستله در استان قزوین و نیز واحد در حال ساخت این مجموعه دیدن کردند.
ارون بولینگر که به هدف بهبود روابط و مناسبات اقتصادی و دیپلماتیک دوجانبه میان دو کشور ایران و سوییس به ایران سفر کرده بود، در جریان این بازدید گفت: «ازآنچه در این کارخانه دیدم تحت تاثیر قرار گرفتم. شرکت‌های سوییسی همواره در سراسر دنیا خود را متعهد به رعایت بالاترین سطح استانداردهای کیفی و ایمنی می‌دانند. اجرای دقیق این اصول در قزوین توسط شرکت نستله نکته‌ای بسیار تحسین‌برانگیز است.»
وی افزود: «امیدوارم نستله به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مواد غذایی و آشامیدنی دنیا همچنان به نقش خود، در تأمین کالاهای اساسی درزمینه مواد غذایی و آشامیدنی در ایران کوشا و موفق باشد».
همچنین در جریان این مراسم علیرضا سرابچی، سخنگو و مدیر ارتباطات و سرویس‌های بازاریابی نستله ایران گفت: «نستله ایران طی ۲ دهه گذشته همواره در کنار مردم بوده و هرگز کشورمان را ترک نکرده است. کیفیت در تمامی شرایط، تلاش راسخ و اولویت اصلی ما بوده و خواهد بود. خرسندیم که با تولید داخلی بخش عمده‌ای از محصولاتمان در خاک ایران و نیز توزیع مناسب آن، به پیمان خود با جامعه پایبند مانده‌ایم».
علاوه‌بر بازدید از کارخانه نستله، هیئت بازدید کننده در ادامه سفر خود به ایران، با چندین وزارتخانه کشور و نیز بانک مرکزی جلسات متعددی برگزار کردند.

2abf0ac1 11fc 47b6 b716 8ca9d2b1e2e8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *