NewsImage 1

درخشش تیم های ملی ورزش کارگری بانک رفاه



تصویر روز: بانک رفاه کارگران در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران در شهر تورتوسای اسپانیا با دستیابی به دو عنوان قهرمانی جهانی توسط تیم های دو و میدانی و کاراته و کسب ۴۵ مدال خوش درخشید و موفق به ثبت افتخاری دیگر در این رقابت ها شد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این دوره از رقابت های جهانی ورزش کارگری از مجموع ۱۳۸ مدال رنگارنگ که توسط کاروان طلایه داران رونق تولید کسب شد، بانک رفاه ضمن حمایت های مادی و معنوی از تیم های کارگری در قالب دو تیم ورزشی دو و میدانی و کاراته و در مجموع با کسب ۴۵ مدال موفق شد در کنار جامعه معزز و پر تلاش کارگری برگ زرین دیگری در عرصه جهانی ثبت کند.
در این دوره از مسابقات تیم دو و میدانی کاروان ایران از سوی بانک رفاه به مسابقات اعزام شد و تحت عنوان تیم بانک رفاه نیز با حریفان به رقابت پرداخت و در پایان مسابقات با ۱۹ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۶ برنز و در مجموع با کسب ۳۵ مدال موفق به کسب قهرمانی این دوره از رقابت ها شد.
تیم کاراته نیز در نخستین حضور خود در این رقابت ها با هدایت عبدالرضا صحرانورد با ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و در مجموع با کسب ۱۰ مدال، قهرمان ششمین دوره بازی های جهانی کارگران اسپانیا شد.

NewsImage 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *