N82708170 71949588

باید گام به گام با سرمایه گذاران حرکت کرد

تصویر روز: بابک دین پرست در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: سال گذشته به استان ها اعلام کردیم که پروژه های بزرگ استان خود که دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند اما به دلیل مشکلاتی از جمله عدم هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی در استان و خارج از اختیارات مدیران استانی بودن، به بهره برداری نرسیده اند را به وزارت کشور ارسال کنند.

وی با بیان این مطلب که در کل کشور ۹۳ طرح به وزارت کشور اعلام شد، اظهار داشت: چهار طرح در سطح کشور با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ در صد داشتیم که به دلایلی به بهره برداری نرسیده بودند که یک هزار و ۳۱۸ میلیارد تومان میزان سرمایه ای بود که برای آنها هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با اشاره به اینکه یکی از این پروژه ها کارخانه فولاد زرند ایرانیان (کک سازی شماره ۲) در استان کرمان بوده است، اظهارداشت: در استان کرمان دو پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیز گزارش شده بود که رئیس جمهوری بطور ویژه ای بر حل مشکلات آنها تاکید کردند.

به گزارش ایرنا دین پرست گفت: در شرایط تحریمی شدید باید ضمن رعایت تمامی قوانین جاری و محیط زیستی، به سرمایه های موجود خود توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر نظارت ها و مجوزها در چارچوب مقررات باشد ودر صدور موافقت های اصولی دقت لازم را داشته باشیم از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست مشکلات واحدهای شرکت فولاد زرند ایرانیان، شرکت فولاد بوتیای ایرانیان، شرکت لاوان تابلو، گروه صنعتی قطعه گستر کرمان، و شرکت آلومینیوم هزار، معادن حتکن و داربیدخون، شرکت گروه صنعتی پلور سبز (واگن سازی زرند)، شرکت بین المللی تاپ اکو خاورمیانه و کرمان تابلو مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *