samantel

حضور فعال سامانتل در الکامپ ۹۸

تصویر روز: بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک الکامپ با حضور فعال اپراتور سامانتل برگزار می‌شود.
به گزارش تصویر روز اپراتور سامانتل با هدف معرفی و ارائه دستاورد ها و توانمندی های خود در حوزه خدمات ارتباطی در نمایشگاه الکامپ ۹۸ حضور فعال خواهد داشت.
سامانتل در این نمایشگاه، انواع بسته‌های ویژه تخفیفی، سیمکارت اختصاصی دانشجویان به همراه بسته هدیه برای خرید شماره های رند را برای بازدیدکنندگان پیش بینی و تهیه کرده است.
علاوه بر این، ارایه خدمات موبایل سازمانی، شبکه اختصاصی تلفن همراه وشبکه امن همراه که قابلیت انتقال امن اطلاعات تحت شبکه خصوصی را امکان پذیر می سازد هم بخشی از خدماتی است که سامانتل در این نمایشگاه به سازمان‌ها معرفی خواهد کرد.
در همین بخش، محصول جدید بیمه پیمایشی که حاصل همکاری سامانتل و بیمه سامان است، به عنوان محصولی نوآورانه با امتیاز انحصاری بیمه سامان برای شرکت‌ها ارایه می‌شود.
ارائه راهکار و محصولات سازمانی، خدمات مرکز داده،(Data Center) و تجهیزات ذخیره و بازیابی نیروی برق   (UPS) نیز از خدمات جدید سامانتل است که در این نمایشگاه عرضه شده است.
همچنین سامانتل با ایجاد فضایی در سالن ۲۷ (الکام جابز)، فرصتی را برای نشست با استارتاپ‌ها و نیروهای متخصص به منظور بررسی فرصت های همکاری، فراهم کرده است.
نمایشگاه الکامپ ۹۸ از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه سامانتل در سالن خلیج فارس، با جدیدترین محصولات این اپراتور در حوزه‌های حقیقی و سازمانی آشنا شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *