bime asia

بیمه آسیا ۶۰ ساله شد

تصویر روز: شـرکت سهامی بیمه آسیا درتاریخ۳۰ ام تیرماه سال ۱۳۳۸ به منظور انجام انواع معاملات بیمه و عملیات بازرگانی تأسیس شد.

این شرکت بیمه ای به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه، برای رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور، همواره نقش پررنگی داشته و با رعایت اصول بیمه گری و مشتری‌ مداری، توانسته با بهره گیری از دانش فنی و پرهیز از رقابت ناسالم، خدمات مطلوب و شایسته ای به بیمه‌گذاران خود ارائه دهد. طی سال‌های اخیر اقتصاد کشوربا افت و خیزهای مختلفی مواجه بوده ،اما بیمه آسیا در این دوران‌ متلاطم همواره در صحنه بوده و به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه ای کشورتوانسته نقش خود را در صنعت بیمه واقتصاد کشور به خوبی ایفا کند.
یکی ازاتفاقات مهمی که درسال۹۷ برای شرکت بیمه آسیا رخ داد،تغییرمدیرعامل این شرکت بود ودر نتیجه این جوانگرایی،مسعود بادین معاون فنی سابق بیمه‌‌ای اموال که تجربه تصدی پست‌‌های مختلف در سرپرستی‌ها و شعب و از جمله ریاست شورای فنی بیمه‌ آسیا را در کارنامه خود داشت،به جای ابراهیم کاردگرسکان هدایت این شرکت را به عهده گرفت.
نگاهی به عملکرد مالی شرکت بیمه آسیا درسال۹۷ نشان می دهد این شرکت در مسیر خوبی قرارگرفته و حکایت از افزایش درآمد آن دارد. تولید حق بیمه دراین شرکت بیمه ای در سال ۹۷ بالغ بر۳۷۳،۴۴ میلیارد ریال بوده که با درنظرگرفتن الگوی اصلاح ساختار پورتفوی بیمه ای، نسبت به سال ۹۶، ۲۷ درصد رشد داشته است. همچنین این شرکت توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر بیمه ای تثبیت کند و ضمن حضور درمناسبات اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی پاسخگوی ذینفعان خود نیز باشد.
بیمه آسیا به عنوان یک شرکت قدیمی، توانسته ضمن حفظ سهم خود از بازار به میزان ده و دو دهم درصد، پیشتاز شرکت‌های خصوصی بیمه باشد وامید است روند رو به رشد سهم این شرکت ازصنعت بیمه کشور در سال ۹۸ بیش از پیش ادامه داشته باشد وبامدیریت جدید سهم بیشتری از بازار بیمه را به خود اختصاص دهد. این شـرکت رتبه اول تولید و سهم بازار را در میان شـرکّتهای بیمه خصوصی کشور دارا است. بیمه آسیا با بیش از۲۴۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، باتجربه و متعهد وبا بیش از نیم قرن فعالیت درعرصه صنعت بیمه یکی از صد شرکت برتر و بسیار معتبر در داخل و خارج ازکشور است .همچنین براساس گزارش اخیر بیمه مرکزی، بیمه آسیا در بین شرکتهای بیمه حائز رتبه یک (سطح ۱) از نظر سطح توانگری مالی است. و دومین شرکت بیمه مستقیم در نگهداری ریسک و قبول بیمه اتکائی در کشور محسوب می شود . بیمه آسیا دراجرای ماموریت و برای تحقق چشم انداز خود به ارزش های تامین رضایت ذینفعان،پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای،ارائه خدمات سریع و آسان معتقد است .
توانمندی مالی و فنی بیمه آسیا یکی از ویژه گی های برتر این شرکت در حوزه خدمت رسانی به زیاندیدگان به ویژه حادثه سیل اخیر در کشور بود که به واسطه آن، توانست در کوتاه ترین زمان ممکن، به یاری بیمه گذاران تحت پوشش خود بشتابد. بیمه آسیا در کنار بیمه‌گری به ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود تمرکز دارد؛ ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور، توزیع نوشت‌افزارهای اختصاصی در مدارس مناطق محروم کشور و حضور فعال در حوادثی چون زلزله و سیل. بیمه آسیا ضمن بررسی سریع پرونده‌های خسارت سیل و زلزله و پرداخت به موقع آن، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود در سیل اخیر با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ریالی بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال به مناطق حادثه دیده این نقش را ایفا کرد.
سیدعبدالله میرحسینی

f4e6c3e9 7630 42d9 aed4 edd6eb9615aa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *