havapima.1

ریسک مسافرت هوایی در کشور بالاست

تصویر روز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:مسافران دغدغه سالم رسیدن به مقصد را دارند زیرا ناوگان هواپیمایی کشور بسیار فرسوده و لازم است که به طور جدی به آن ورود کنیم.
سیده حمیده زرآبادی؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت در خصوص میزان فرسودگی ناوگان هوایی کشور گفت: قبل از خروج آمریکا از برجام اقداماتی در راستای نوسازی حمل و نقل هوایی انجام شد ولی پس از تحریم های مجدد روند واردات هواپیما متوقف شد.

ناوگان هوایی کشور بسیار فرسوده است

زرآبادی گفت: ناوگان هوایی کشور بسیار فرسوده است، با توجه به اینکه اکثر این هواپیماها به صورت دست دوم خریداری شده بود این فرسودگی ها باعث کاهش ایمنی سفر می شود.

کاهش خدمات هواپیمایی به مسافر نسبت به چندسال گذشته

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در قبال اینکه قیمت بلیت هواپیما به صورت سرسام آوری افزایش یافته است ولی مردم هیچ خدماتی را در این زمینه دریافت نمی کنند حتی خدمات شرکت های هواپیمایی به مسافران نسبت به گذشته کمتر نیز شده است.

ریسک مسافرت هوایی در کشور بالاست

وی ادامه داد: هر سالی که می گذرد احتمال وجود نقص فنی هواپیماها افزایش پیدا کرده و مسافران پول بیشتری را بابت ریسک مسافرت با این هواپیماها پرداخت می کنند.

وی عنوان کرد: هواپیماهایی باید به ناوگان هوایی کشور افزوده شوند که سن میانگین ناوگان را کاهش دهند، نه اینکه با خرید هواپیماهای فرسوده، سن ناوگان هوایی را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: مسافران دغدغه سالم رسیدن به مقصد را دارند زیرا ناوگان هواپیمایی کشور بسیار فرسوده است و لازم است که به طور جدی به این مهم ورود کنیم زیرا که جز مباحث شهروندی نیز محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *