serato

تمام سراتو های ثبت نامی تا ماه آینده تحویل می شود

تصویر روز: قائم مقام مدیرعامل سایپا در بازاریابی و فروش با بیان اینکه هیچ مشکلی در تحویل سراتوهای ثبت نامی نخواهیم داشت، گفت: پس از انتشار توقف تولید سراتو، تعدادی از مشتریان گروه خودروسازی سایپا نگران خودروهای ثبت نامی خود شده اند که باید به این گروه از هموطنان اطمینان خاطر بدهیم که خودرو آنها بدون مشکل تحویل خواهد شد.
به گزارش تصویر روز مجید باقری در گفتگوی زنده با شبکه خبر سیما، اظهار کرد: تولید محصولات سراتو تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و بر همین اساس تمام خودروهایی که قبلا ثبت نام شده یا در طرح فروش فوری اخیر به مشتریان عرضه شده است، تا یک ماه آینده تحویل خریداران خواهد شد.

باقری در خصوص فعال بودن فروش محصول سراتو در سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا نیز گفت: فروش فوری سراتو از دو هفته پیش آغاز شده و در حال حاضر نیز فعال است و این اطمینان را می دهیم هموطنانی که در این طرح فروش اقدام به ثبت نام کرده یا می کنند، خودروی خود را در موعد مقرر تحویل خواهند گرفت.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا صبح امروز -شنبه- از قطع همکاری شرکت کیاموتورز و توقف تولید محصول سراتو تا پایان هفته جاری خبر داد اما اعلام کرد که تولید این محصول تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *