karafarin bimeh

راه نجات شرکتهای بیمه از مسیر شفافیت می گذرد

تصویر روز: “مدیرعامل بیمه کارآفرین” ازتحقق بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال سود مشارکت در منافع بیمه های زندگی در سال ۹۷ خبر داد و افزود: سود حاصل از مشارکت تا عید غدیر به حساب اندوخته بیمه گزاران عمر واریز خواهد شد.

حیدری افزود: اصلی ترین سیاست شرکت، فروش با کیفیت بیمه های عمر می باشد و در این خصوص کیفی سازی و تقویت شبکه فروش و ارائه محصولات متنوع همسو با نیازهای بیمه گزاران از اولویت اصلی برنامه های شرکت می باشد. وی در خصوص میزان فروش بیمه های عمر اضافه کرد که سهم رشته عمروسرمایه گذاری در سبد محصولات شرکت در سال قبل بالغ بر ۵۳ درصد بوده است که درنظر داریم این سهم را در سال جاری افزایش دهیم.”مدیرعامل بیمه کارآفرین” در ادامه افزود، ذخائر ریاضی شرکت درحال حاضر بالغ به ۲۶ هزار میلیارد ریال می باشد که سهم بیمه مرکزی از این ذخائر حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال می باشد.
محمد حیدری در خصوص سیاستهای بیمه کارآفرین در سال ۹۸ گفت: با توجه به اینکه معتقدم سال ۹۸ سال سختی برای بیمه گران از منظر تامین ارز، تورم و افزایش ریسک های اخلاقی است بر این اساس تلاش می کنیم سیاستهای محتاطانه را در پیش بگیریم در این راستا از پرتفویهای تورمی فاصله گرفته و بنا را بر فروش بیمه های زندگی می گذاریم.
وی افزود: بر خلاف انچه که تصور می شود با افزایش تورم فروش بیمه های زندگی مختل می شود، اما با پیاده سازی فرایندهای جدید و با اتکا به شبکه فروش می توان این خلل ها را پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه تمرکز را بر فروش بیمه نامه های خرد قرار دادیم گفت: بنا نداریم در مناقصات و ریسک های بزرگ کشور وارد شویم.حیدری با بیان اینکه اینکه ترمیم ذخائر و عدم تقسیم سود به ما کمک می کند، اذعان داشت:سرمایه گذاری های بیمه های زندگی وغیرزندگی را تفکیک کردیم.وی گفت : در شرکت کمیته سرمایه گذاری تشکیل دادیم تا انحرافات سرمایه گذاری از ایین نامه ۹۷ را شناسایی کنیم .به گفته وی بر اساس الزامات ایین نامه ۹۷ تلاش می کنیم پرتفوی متنوع تری از سبد سرمایه گذاری ها را ایجاد کنیم.
مدیر عامل بیمه کارآفرین در خصوص مطالبات این شرکت اذعان داشت: ۲۵۰ میلیارد تومان از درامدهایی که در سال ۹۷ شناسایی کردیم از جنس مطالبات بود بر این اساس تلاش ما این است که این مطالبات را به وصول برسانیم اما در صورتیکه نتوانستیم وصول کنیم این رقم را از منابع درآمدی خود خارج می کنیم چون معتقدیم درآمدهای شرکت باید واقعی باشد.
محمد حیدری با بیان اینکه راه نجات شرکتهای بیمه از مسیر شفافیت می گذرد، گفت: EPS کارافرین در سال ۹۷ به ۶درصد رسید که اگرچه این عدد اصلا مطلوب نیست اما ما نگاه کوتاه مدت و کسب سود آنی نداریم بلکه استراتژی های خود را بلند مدت طراحی کرده ایم.حیدری می گوید: شناسائی سود ۱۰ میلیاردو ۵۰۰ تومانی در سال ۹۷ در راستای ترمیم ذخائر شرکت بیمه کارافرین بود، د راین راستا توانستیم بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان ، ذخائر شرکت را در سال ۹۷ تقویت کنیم.
حیدری با اعلام راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه کار آفرین عنوان کرد: مشتریان می توانند از طریق این باشگاه در پنل شخصی خود میزان افزایش سود مشارکت در منافع خود را رصد کنند و میزان اندوخته ای که به ذخائر ریاضی شان افزوده شده را مشاهده نمایند.مدیر عامل بیمه کارآفرین ضمن عنوان راه اندازی فروش الکترونیکی بیمه از طریق این باشگاه تاکید کرد:این سامانه در مسیر توانمندی سازی نمایندگان فروش ایجاد شده و کارکرد نمایندگان در این فرایند حفظ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *