daftar

توزیع دفترچه با ارز ۴۲۰۰ تومانی

تصویر روز: دفترچه‌های دانش آموزی با ارز ۴۲۰۰ تومانی بزودی در شبکه منتخب توزیع می‌شود.

 مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دفترچه‌های دانش آموزی که با استفاده از کاغذ‌های وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی تولید شده به زودی در شبکه منتخب توزیع می‌شود.
به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت؛  محمدرضا کلامی مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: دفتر امور خدمات بازرگانی مکلف است تا اقدامات لازم را برای توزیع محصولات تولید شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی در شبکه تحت نظارت شامل نمایشگاه‌های بازگشایی مدارس، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف منتخب اجرایی کند.
وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار شرایط توزیع دفترچه‌های دانش آموزی تولیدی با کاغذ وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی را مشخص کرده است اضافه کرد: آنچه اهمیت دارد این است که نمایشگاه‌ها تنها با هدف سودآوری برگزار نمی‌شوند بلکه با اقداماتی که از سوی استانداران و سایر دستگاه‌های ذیربط انجام شده، جایگاه‌های رایگان در اختیار توزیع کنندگان دفترچه‌های دانش آموزی قرار می‌گیرد تا این گونه نمایشگاه‌ها با شرایط مطلوب برگزار شود. البته موضوع برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها با محوریت اصناف پیگیری می‌شود.
کلامی در خصوص نحوه قیمت گذاری دفترچه‌های دانش آموزش نیز گفت: مسئولیت قیمت گذاری دفاتر دانش آموزی تولیدی با کاغذ وارداتی ارز ۴۲۰۰ تومانی بر عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است ضمن اینکه با پیش بینی‌های صورت گرفته، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان موظف است علاوه بر بازرسی موجودی احصاء شده، به قیمت گذاری برای محصولات تولید شده با ارز ۴۲۰۰ تومان اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *