makarem.4

توصیه آیت الله مکارم شیرازی به روحانی

تصویر روز: آیت الله مکارم شیرازی خطاب به محمد نهاوندیان گفت: شرکت رئیس جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود، به ایشان سفارش کنید نسبت به حضور در این گونه مراسمات احتیاط داشته باشند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار محمد نهاوندیان معاون رئیس جمهور و مسئول ستاد مقاومتی استان قم، عنوان کرد: باید روی دریاچه نمک قم و فرآورده‌هایی که از آن می‌توان بدست آورد و نیز معادنی که در قم هست، هم کار مطالعاتی و عملیاتی صورت بگیرد و از این نعمت خدادادی نیز استفاده شود.

وی با اشاره به مشکلات فرودگاه قم، بیان کرد: معتقدم اگر فرودگاه قم درست شود وضعیت قم بهتر می‌شود و از داخل و خارج استقبال خواهد شد، خیلی‌ها می‌خواهند مستقیم برای زیارت به قم بیایند؛ لذا نداشتن فرودگاه کار را سخت می‌کند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ادامه داشتن برنامه‌های کنگرۀ مبارزه با جریان‌های تکفیری و برگزاری این همایش در کشور‌های اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، تانزانیا و دیگر کشور‌های اسلامی، بیان کرد: ما در این کنگره بر جنبه‌های فکری و فرهنگی مبارزه با این جریان‌ها به صورت گسترده کار کردیم؛ زیرا معتقدیم بدون کار بر این امور مبارزه سود و اثری نخواهد داشت.

این استاد برجسته حوزه علمیه تاکید کرد: داعش یک اشتباه مهمی داشت و این بود که تصور می‌کردند با ایجاد رعب می‌تواند بر همه مسلط بشود، غافل از اینکه ایجاد رعب یک اثر موقتی دارد؛ اگر در کنار کار نظامی، از لحاظ فرهنگی نیز تلاش شود، خطرات این گروه کم خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت رئیس جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود، به ایشان سفارش کنید نسبت به حضور در این گونه مراسمات احتیاط داشته باشند؛ چرا که عکس و فیلم آن در فضای مجازی پخش و منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *