belgori.eghtesad novin

فولاد خوزستان از مشتریان اصلی بانک اقتصاد نوین است


تصویر روز: مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، روز یکشنبه دهم شهریور ۹۸ در دفتر بانک اقتصاد نوین دیدار کرد.
به گزارش تصویر روز علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصاد نوین ضمن استقبال از علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان و هیات همراه، این شرکت را به عنوان یکی از مشتریان اصلی و مشتری برتر در ایفای تعهدات اعلام و ضمن تمایل به توسعه کمی و کیفی همکاری‌های تجاری فی مابین، بانک اقتصاد نوین را یک شریک تجاری و در کنار فولاد خوزستان توصیف نمود.
علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: این شرکت به عنوان بزرگترین عرضه کننده شمش فولادی و صادر کننده نمونه کشور، همواره بانک اقتصاد نوین را از مجموعه های بسیار خوشنام و فعال دانسته و این بانک یک شریک تجاری ارزنده برای گروه فولاد خوزستان است.
محمدی افزود: همکاری بانک‌ها فرصتی کلیدی در جهت توسعه قابلیت‌های تولید در سال رونق تولید می باشد و باید از این فرصت بهترین بهره را کسب نمود. به گزارش تصویر روز در این جلسه مدیران دو بنگاه اقتصادی کشور، ضمن مذاکره و بیان نقطه نظرات، راه های توسعه و تقویت روابط و همکاری‌ های آتی را مشخص نمودند.

bel
مدیرعامل فولاد خوزستان با مدیرعامل بانک اقتصاد نوین دیدار کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *