آپدیت اندروید زودتر از موعد!

گزارش‌های منتشر شده از سوی شیائومی حاکیست که کاربران گوشی‌های شیائومی زودتر از موعد قادر خواهند بود آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت و دانلود کنند.
ایسنا: اندروید ۱۰ که جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود، مدتهاست که شرکت‌های تولیدکننده موبایل را درگیر خود کرده است تا بعد از انتشار و عرضه عمومی، بلافاصله بتوانند جدیدترین گوشی‌های هوشمند و پرچمدار خود را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را منتشر کنند. طبق روال هرساله، گوگل به عنوان شرکت توسعه دهنده اندروید و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند پیکسل، نخستین شرکتی است که برای نسخه‌های جدید از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید را برای گوشی های اختصاصی خود منتشر و ارائه می کند.

بعد از گوگل، تمامی شرکت‌های تولیدکننده موبایل در تلاشند تا با بیشترین سرعت و در کمترین زمان ممکن، از ارائه و انتشار جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب موبایلی، اندروید ۱۰، خبر داده و بدین ترتیب کاربران گوشی های هوشمند توسعه داده شده خود را راضی و خشنود کنند.

حالا به تازگی شیائومی به عنوان یکی از شرکت های سازنده موبایل در چین اعلام کرده است که آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی هوشمند Mi ۹T تا ماه آینده منتشر خواهد شد و کاربران این گوشی قادر خواهند بود سیستم عامل خود را به جدیدترین نسخه اندروید به روزرسانی کرده و از قابلیت و امکانات جدید آن بهره مند شوند. به گفته کارشناسان و تحلیلگران، این بدان معناست که شرکت مذکور قصد دارد سایر گوشی‌های خود را نیز زودتر به آپدیت اندروید ۱۰ مجهز کند.

این خبر که در وب سایت gsmarena نیز منتشر شده است، نشان می دهد که شیائومی قصد دارد کمی زودتر از موعد و تصور کاربران و کارشناسان، به ارائه آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی های خود اقدام کند و بدین ترتیب گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ و هواوی برباید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید ۱۰ می‌توان به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو کپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند، Focus Mode، آپدیت‌های پس‌زمینه یکپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و کنترل مربوط به والدین، حالت تاریک ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست‌های حرکتی اشاره کرد که تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کرده و موجب شده است که به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.

شیائومی که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان به شمار می‌رود، در چند سال اخیر توانسته است تعداد زیادی از کاربران و مشتریان بازارهای جهانی را به سمت و سوی خود بکشاند و نظر و رضایت آن‌ها را جلب کند.

شیائومی بدون شک بعد از هواوی، بزرگترین سازنده تلفن همراه و گوشی‌های هوشمند در چین است که موفق شده است خیل عظیمی از جمعیت بالای این کشور را که بزرگترین بازار موبایل در جهان را تشکیل داده‌اند، را به محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه خود جذب کند و سهم قابل توجهی از بازار موبایل این کشور و سایر مناطق جهان را به خود اختصاص دهد.

3 thoughts on “آپدیت اندروید زودتر از موعد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *