moghimi 1

مقیمی: برای رضایت مشتریان خلاقانه عمل کنید

تصویر روز: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودردرراستای ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش و جلب حداکثری رضایت مشتریان به ایساکو ماموریت دادتا تمامی فرآیند های کاری در این حوزه مورد بازنگری دقیق قرار گیرد

به گزارش تصویر روز فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درابلاغیه به شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، تاکید کرده است ، بازنگری درتمامی فعالیت های حوزه خدمات پس از فروش شامل اصلاح رویه ها ، آئین نامه ها و استاندارد های اجرایی مرتبط با شبکه نمایندگی ها به گونه ای باعث سهولت درتصمیم گیری ، تسریع درانجام امور این حوزه و کاهش هزینه سربار نمایندگی ها شود .

دراین ابلاغیه آمده است ، بازنگری درفعالیت های تامین و توزیع قطعات یدکی به ویژه درحوزه خدمات پس از فروش وتهیه برنامه های کوتاه مدت ، و بلند مدت به منظور قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان همواره در شبکه نمایندگی های مجاز دردسترس باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از دیگر موارد ابلاغیه به شرکت ایساکو را ‌ارائه برنامه های نوین و خلاقانه درجهت بهبود در فضای کسب و کار این شرکت و شبکه خدمات پس از فروش با درنظر داشتن خردمالی و حذف موازی کاری و امور غیر ضروری و راهکارهای بهبودمدیریت برهزینه خدمات پس از فروش و کاهش هزینه های جاری شبکه نمایندگی ها دانست .

مقیمی از شرکت ایساکو خواست ، از نظرات خبرگان و مشارکت تشکل های تخصصی درراستای اجرایی شدن هرچه بهتر برنامه ها و سیاست های اعلامی بهره گیرد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به اهمیت ذینفعان این خودرو ساز وجلب رضایت آنان از حوزه خدمات پس از فروش این ابلاغیه را در روز جمعه هفته گذشته به ایساکو صادرکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *