bimeh moalem

عکس العمل سریع بیمه معلم در پی اقدام سایت جعلی

تصویر روز: شرکت بیمه معلم طی اطلاعیه ای اعلام کرد، سایتی با ادرس https://school.bime.website که با نام بیمه معلم اقدام به دریافت حق بیمه، بابت حوادث دانش آموزی می نماید، فاقد اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، پیگیری های این شرکت بیمه ای نشان می دهد سایتی با عنوان https://school.bime.website با درج آرم بیمه معلم اقدام به دریافت حق بیمه بابت حوادث دانش آموزی نموده که در دامنه سایتهای زیر مجموعه بیمه معلم نبوده و فاقد اعتبار می باشد.

شرکت بیمه معلم اعلام می دارد با توجه به مفاد قرارداد بیمه حوادث دانش اموزی با وزارت آموزش و پرورش، ادارات کلیه استانها، موظفند حق بیمه سرانه را پس از وصول به نام شرکت بیمه معلم واریز، سپس فیش واریزی را به همراه لیست اسامی بیمه شدگان تحویل بیمه گر نمایند، در این راستا هیچ گونه سایت رسمی برای ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعیه، در خصوص جمع آوری حق بیمه از واحدهای آموزشی و اداری آموزش و پرورش به طور معمول حق بیمه دانش آموزی در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس از ایشان به صورت نقد یا از طریق دستگاه pos دریافت و مدارس حق بیمه جمع آوری شده را به آموزش و پرورش منطقه پرداخت می نمایند و در مرحله بعد حق بیمه های جمع آوری شده به حساب شرکت بیمه معلم واریز می شود.

بر این اساس شرکت بیمه معلم در حال پیگیری افراد ثبت کننده این دامنه است تا اقدامات آتی را در دستور کار قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *