bank eghtesad novin

حضور گروه اقتصادنوین در نمایشگاه صنعت تهران

تصویر روز: بانک اقتصادنوین و تأمین سرمایه نوین به طور مشترک میزبان بازدیدکنندگان نوزدهمین دوره نمایشگاه صنعت تهران خواهند بود.
به گزارش تصویر روز در نمایشگاه صنعت تهران که از روز پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز می‌شود و تا روز یک‌شنبه ۲۱ مهرماه ادامه دارد، مدیران و کارشناسان بانک اقتصادنوین و شرکت تأمین سرمایه نوین با استقرار در غرفه مشترک، ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، پاسخگوی سوالات مراجعان و بازدیدکنندگان می‌باشند.
بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۷ با مراجعه به نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن ۳۸ غرفه ۳۸۷۴ با محصولات و خدمات بانک اقتصادنوین و شرکت تأمین سرمایه نوین آشنا و از این خدمات بهره‌مند شوند.
همچنین شرکت بیمه نوین، از دیگر شرکت‌های گروه اقتصادنوین در سالن ۳۱A غرفه شماره ۳۶ آخرین دستاوردهای خود را به علاقمندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه معرفی می‌کند.
گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی صنعت از مهمترین رخدادهای صنعتی و بازرگانی در کشور است که همه ساله در مهرماه برگزار می‌شود.
این نمایشگاه با هدف انعکاس توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت‌ها جهت ارائه آخرین محصولات خود و شناخت محصولات دیگر شرکت‌ها برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *