zanganeh.6

مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند

تصویر روز: وزیر نفت با بیان این که اگر تصمیمی درباره سهمیه بندی بنزین گرفته شود در زمان لازم این موضوع را اعلام خواهیم کرد گفت: فعلا علاقه و اصرار وزارت نفت در جهت استفاده مردم از کارت‌های سوخت شخصی خودشان است.
به گزارش تسنیم، بیژن نامدار زنگنه در حاشیه دیدار مستقل با مدیران بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهمیه بندی بنزین فعلا وجود ندارد گفت: علاقه و اصرار وزارت نفت در جهت استفاده مردم از کارت‌های سوخت شخصی خودشان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۹۶ درصد مردم دارای کارت سوخت شخصی هستند گفت: اما هنوز بخش زیادی از این کارت‌ها استفاده نمی‌کنند و ما توصیه می‌کنیم که افراد از کارت‌های خودشان برای سوخت گیری استفاده کنند.

زنگنه گفت: برخی از مردم به این دلیل که فکر می‌کنند اگر از کارت خودشان استفاده کنند سهمیه آن‌ها کم می‌شود گفت: اکنون سهمیه بندی وجود ندارد و هیچ محدودیتی در سوخت گیری با کارت‌های شخصی نیست بنابراین مردم نگران نباشند و مطمئن باشند که می‌توانند به میزان دلخواه در روز از کارت شخصی خود استفاده کنند و هیچ گونه سهمیه بندی بنزین در حال حاضر وجود ندارد.

وزیر نفت در ادامه در واکنش به زمان اعمال سهمیه بندی بنزین گفت: اگر تصمیمی در این باره گرفته شود در زمان لازم این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *