33 1

کنفرانس نفت مهرماه در تهران برگزار می شود

تصویر روز: با هدف توسعه سرمایه‌گذاری، انتقال فناوری و رونق تجارت بین‌المللی در پایین‌دستی و میان‌دستی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، «کنفرانس نفت» با حمایت هشت تشکل بزرگ حوزه انرژی از دهم تا دوازدهم مهرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

یکی از اهداف اصلی این کنفرانس، همتایابی شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی جهت سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی و میان‌دستی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هم­فکری فعالان و بزرگان بخش خصوصی و به میزبانی هشت تشکل حوزه نفت و گاز کشورمان است.

دکتر «سید حمید حسینی» رییس کنفرانس نفت اظهارداشت: «مهم‌ترین ویژ‌گی کنفرانس این است که در حوزه صنایع پایین‌دستی و میان‌دستی نفت و صرفا توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود. ویژگی دیگر اینکه کنفرانس تلاش خواهد کرد علاوه بر معرفی ظرفیت‌های فعلی و بالقوه بخش خصوصی در صنایع پایین‌دستی نفت، گاز و پتروشیمی، راهکارهایی را برای تامین پروژه‌ها و تضمین آنها پیدا و معرفی کند.»

انجمن صنفی شرکت­های مهندسی و ساخت صنایع نفت و نیرو (ECCA-OPI)، انجمن شرکت­های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی(APEC)، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی (APIC)، انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (SATSA)، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (SIPIEM)، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده­های نفت، گاز و پتروشیمی ایران (OPEX) و انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران (ICCA) با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (ICCIM) در برگزاری کنفرانس بین‌المللی نفت با دبیرخانه دایمی این کنفرانس همکاری می‌کنند.

One thought on “کنفرانس نفت مهرماه در تهران برگزار می شود

  1. جعفری پاسخ

    تحول بزرگی در صنعت نفت هست…
    همزمان تشکل های بزرگ نفتی در کنار هم قرار گرفته اند و این اقدام را بعد از پسا تحریم و رونمایی از قراردادهای نفتی IPC انجام میدهند.
    احسنت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *