saipa

فروش اقساطی پراید + شرایط

تصویر روز: گروه خودروسازی سایپا با هدف تنظیم بازار و حذف نقش واسطه ها از بازار، طرح فروش فوری و اعتباری سایپا ۱۳۱ را از ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه، یازدهم آذر اجرا می کند.
به گزارش ساپیانیوز، طرح فروش فوری این محصول سایپا با هدف افزایش عرضه و کاهش قیمت در بازار آزاد انجام می‌شود.

در این طرح فروش فوری و اعتباری، سایپا ۱۳۱ به قیمت ۳۷۵ میلیون ریال عرضه می شود که ۴۰ میلیون ریال از آن در قالب تسهیلات با بازپرداخت یک‌ساله صورت خواهد گرفت.

تسهیلات ۴۰ میلیون ریالی با دو هدف اجرا می‌شود، هدف اول ایجاد زمینه برای مشارکت هموطنان با توان مالی کمتر در این طرح است، ضمن اینکه محصولات عرضه شده در این طرح فروش تا یکسال در رهن گروه خودروسازی سایپا باقی می مانند تا از این طریق خودرو صرفاً به مصرف کننده واقعی فروخته شود و از نقش آفرینی واسطه‌ها جلوگیری شود.

براساس اعلام سایپا، عرضه محصولات این گروه خودروسازی از جمله پراید با هدف تنظیم و کاهش التهابات کاذب بازار و حذف دلالان، در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای کاهش نقش واسطه‌ها در بازار و فروش خودرو به مشتری واقعی، تمهیداتی نیز اندیشیده و در این طرح فروش اجرا کرده است؛ از جمله اینکه به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو فروخته خواهد شد و کسانی که در ۱۸ ماه گذشته در یکی از طرح‌های فروش سایپا شرکت کرده باشند نیز نمی توانند در این طرح ثبت نام کنند.

همچنین ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال امکان پذیر نیست و کدپستی ثبت نام‌کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری نیز باید در یک استان باشد.

از سوی دیگر و با توجه به تسهیلات یک ساله در نظر گرفته شده برای این طرح، خودرو تا یکسال در رهن گروه خودروسازی سایپا باقی می ماند و امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.

در پایان از هموطنان عزیز دعوت می‌شود ضمن پرهیز از سرمایه‌گذاری با هدف کسب سود در حوزه خودرو، برای خرید خودروی مورد نیاز خود به هیچ وجه به دلالان و واسطه‌هایی که با سوء استفاده از شرایط موجود نسبت به افزایش غیرطبیعی قیمت‌ها اقدام کرده‌اند مراجعه نکرده و محصولات را برای مصرف نهایی طبق قیمت مصوب از مبادی رسمی و از طریق سایت اینترنتی خودروسازان ثبت‌نام و خرید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *