تکریم مدیر پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد

تصویر روز: در مراسمی با حضور مدیر عامل و هیئت عامل بانک مهر اقتصاد، از منصور شیخ الاسلامی مدیر کل پیشین روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک، تقدیر شد.
به گزارش تصویر روز دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک در این مراسم با تقدیر از خدمات منصور شیخ الاسلامی مدیر کل پیشین روابط عمومی و حوزه مدیریت، گفت: شیخ الاسلامی از مدیران توانمند، ارزشی و متخصص بانک بود که بی شک با حضور تخصصی خود در حوزه روابط عمومی توانست راهگشای بانک در مقاطع مختلف باشد.
نتاج افزود: وی با دانش تخصصی خود در حوزه روابط عمومی بسیار موثر واقع شد و تکریم از این عزیز بدین منزله نیست که وی از مجموعه بانک جدا شده بلکه تعاملاتشان ادامه خواهد داشت و به عنوان سرمایه بزرگ این بانک محسوب می شود.
مدیر عامل بانک در ادامه ضمن آرزوی توفیق و سربلندی روزافزون برای شیخ الاسلامی در زندگی شخصی و حرفه ای خود، محمد یوسفخانی را برای تصدی سرپرستی اداره روابط عمومی معرفی کرد و گفت: وی از همکاران جوان و خلاق بانک است که با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که از وی سراغ داریم انشا الله روابط عمومی بانک با قوت و قدرت بیشتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
منصور شیخ الاسلامی مدیر کل پیشین روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک نیز در ادامه ابراز داشت: تجربه نزدیک به دو دهه حضور در بانک مهر اقتصاد و قرار گرفتن در جمع همکاران صمیمی و پرتلاش آن جزء بهترین لحظات زندگی حرفه ای و شغلی ام محسوب می شود، چرا که در این سالهای پر فراز و نشیب علاوه بر اندوختن کوله باری از تجربه، خاطرات به یاد ماندنی و شیرینی در کنار همکاران عزیزم رقم خورد.
وی ضمن تشریح فعالیتها و عملکرد دوران تصدی مدیریت خود، گفت: روابط عمومی بانک به مثابه جزیی از یک پیکر واحد همواره تلاش داشت تا در مسیر رشد و توسعه بانک حرکت کند و طی این سالها با اتکا به خداوند متعال و تکیه بر همیاری و حمایت همکاران توانستیم به سلامت از گردنه های سخت و شرایط دشوار عبور کنیم.
شیخ الاسلامی موفقیت ها و دستاوردهای روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک را مرهون همراهی، همدلی، دانش و تخصص همکاران خود دانست و با آرزوی توفیق برای آنان، افزود: خوشبختانه فضایی صمیمی، با نشاط و دوستانه بر روابط عمومی بانک حاکم است که امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیتها، مسیر ترسیم شده استمرار و اهداف مورد نظر تحقق یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *