توقف پژو با ۲۵میلیون خلافی

رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان این که در مقابل کوچکترین تخلف هم اغماض نخواهیم کرد گفت: خوردی پژو پارسی با ۲۵ میلیون تومان جریمه در همدان توقیف شد.
خبرگزاری تسنیم: علی فکر، رئیس پلیس راهور استان همدان روز گذشته در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان با بیان این که آمارها از روند افزایش خورو و رانندگان در سطح استان همدان حکایت می‌کند اظهار داشت: به همین دلیل پلیس راهور نیاز به سیستم‌های پیشرفته کنترل ترافیک و ثبت تخلفات دارد.

وی با اشاره این که همکاران ما به منظور کاهش آمار تصادفات و جانباختگان با کوچکترین تخلفی هم برخورد می‌کنند گفت: امروز خودروی پژو پارسی در همدان با ۲۵ میلیون تومان خلافی متوقف شد که نشان از دقت همکاران ما در ثبت تخلفات دارد.

رئیس پلیس راهور استان همدان با اشاره به این که در ۸ ماهه امسال ۱۳ هزار و ۱۴۸ خودرو به خوردروهای استان همدان اضافه شده است عنوان کرد: از این تعداد ۱۰ هزار خودرو مربوط به مرکز استان است.

فکری افزود:در ۸ ماهه امسال ۴۵ هزار و ۷۸۴ نقل و انتقال خودرو نیز در سطح استان همدان صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که در این مدت برای ۲۵ هزار و ۹۵۲ نفر گواهینامه برای نخستین بار صادر شده است تصریح کرد: در واقع این آمار به تعداد رانندگان استان اضافه شده است و با توجه به افزایش خوردروها باید در بحث ایجاد پارکینگ اقدامات مهمی صورت بگیرد.

رئیس پلیس راهور استان همدان با اشاره به آمار تصادفات درون شهری در سطح استان همدان در ۸ ماهه امسال گفت: از تعداد تصادفات رخ داده یک هزار و ۷۶۸ تصادف جرحی بوده است که در مجموع ۲ هزار و ۶۱ نفر مصدوم شدند.

فکری با اشاره به این که ۹۸۸ تصادف نیز خسارتی بوده اظهار داشت: ۴۶ نفر شامل ۲۶ عابر پیاده، ۱۵ راکب موتور سیکلت و ۵ راننده در ۸ ماهه امسال در تصادفات درون شهری استان همدان کشته شدند.

وی تاکید کرد: بیش از هزار مورد از تصادفات درون شهری در سطح بلوارها اتفاق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *