tatili

تعطیلی مدارس و دانشگاههای البرز

تصویر روز: با توجه به افزایش آلایندها و ناسالم بودن هوا مهدهای کودک ، مدارس پیش دبستانی و دبستان و مدارس متوسطه اول و دوم و کلاسهای آموزشی دانشگاه و تمام مراکز و آموزشگاههای خصوصی زبان و فنی و حرفه ای تمام شهرهای استان به جزء طالقان و آسارا; فردا دوشنبه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز، علی درویش‌پور، معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری البرز با اعلام این خبر گفت: دستگاه‌های دولتی از ماموریت‌های غیرضروری خودداری کنند. همچنین دستگاه‌های اجرایی با درخواست مرخصی بیماران تنفسی و افرادی که بچه مهدکودکی دارند موافقت کنند.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه شن و ماسه و کامیون داران اعلام کنند فردا نیز تمامی نهاد‌های تولید و فروش معادن تعطیل هستند.

درویش پور با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی اورژانس در زمینه محدودیت‌های آلودگی هوا بسیار مشهود است افزود: اکیپ‌های هلال احمر آمادگی کامل داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس راهور تشدید برخورد با خودرو‌های دودزا داشته باشند اظهار کرد : ممنوعیت ترافیکی برای کامیون‌ها از ساعت ۶صبح تا ۹شب اعمال شود. همچنین واحد‌های تولید بتن نیز باید تعطیل شوند.

درویش پور استفاده از ماسک برای مردم را ضروری خواند و افزود: دانشگاه علوم پزشکی به مردم در رابطه با آلودگی هوا اطلاع رسانی کنند.

وی اضافه کرد: همه هیات‌های ورزشی و حتی مراکز ورزشی بخش خصوصی، فعالیت خود را چه در فضای باز و چه در فضای بسته تعطیل کنند.

معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری البرز گفت: شهرداری‌ها فعالیت‌های عمده خود را متوقف کنند، همچنین فعالیت‌های حوزه شهرسازی تعطیل شود. نظارت جدی بر پیمانکاران وجود داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *