eslami.2

فرودگاه بین المللی در شأن مردم نداریم

تصویر روز: وزیر راه و شهرسازی گفت: یک فرودگاه بین‌المللی در شأن مردم نداریم و فرودگاه امام خمینی(ره) باید در سه بخش توسعه جدی داشته باشد.

به گزارش فارس، محمد اسلامی در مراسم معارفه محمدمهدی کربلایی مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: آقای رستمی مدیرعامل سابق شرکت فرودگاهی امام(ره) نیرویی شایسته و خدمتگزاری فوق‌العاده موفق است و اینجا خوب عمل کرد.

وی افزود: در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ۳ کارکرد داریم و برای این ۳ کارکرد باید از ظرفیت مدیران قدیم استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه امام(ره) کار شبانه‌روزی می‌طلبد اظهار کرد: چرخ حرکت توسعه در دنیا رو به رشد است، ما هنوز فرودگاه بین‌المللی درخور و شأن ملت ایران نداریم. مردم ما می‌روند و می‌بینند و هر چه به ما نثار می‌کنند حق‌مان است.

اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری، پارک لجستیک، صنایع پشتیبان هوانوردی و منطقه آزاد ظرفیت‌هایی است که در فرودگاه امام(ره) باید مورد توجه خاص شود و این موارد، نیروی محرک قدرتمند برای توسعه استفاده کشور است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه منطقه آزاد فرودگاه امام(ره) برای جنوب شرق تهران ظرفیت کم‌نظیری است، گفت: منابعی که می‌توان از آن سهام پروژه تعریف کرد، باید دقیق مشخص شود و ضرورت دارد نقشه راه و طرح جامع کارآمد داشته باشیم.

وی گفت: منطقه آزاد فرودگاه امام(ره) باید منطقه آزاد واقعی و از جنس صادرات باشد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: بیش از این نمی‌توانیم تأخیر کنیم و باید زمینه را برای اشتغال شرکت های دانش‌بنیان و جوانان فراهم کنیم.

اسلامی گفت: طرح و برنامه و اراضی حاضر است، پس باید به سمت تحقق برنامه‌ها حرکت کنیم. باید این سرمایه‌ها شکوفا شود و جهت رونق کسب و کار گام برداریم.

وی گفت: در ساختار جدید که با همفکری مدیرعامل جدید شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها داریم، اقتصاد صنعت در این بخش قوی‌تر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *