v

دیدار رییس بسیج اصناف با خانواده شهید وازگن آوانسیان

تصویر روز: رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با خانواده شهید مسیحی “شهید وازگن آوانسیان ” دیدار کرد.

به گزارش تصویر روز دکتر حسن پور در این دیدار که در آستانه سالروز میلاد حضرت زینب (س) و ولادت حضرت عیسی (ع) و آغاز سال جدید میلادی برگزار شد ، ضمن گرامی داشت ایام ولادت حضرت عیسی(ع) و آغاز سال جدید میلادی ۲۰۲۰به خانواده شهید وازگن آوانسیان تبریک گفتند.
وی با اشاره به ضرورت حفظ نام و رسم شهیدان در کشور گفت: شهیدان اقلیت های دینی از جنگ و دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند واین اتفاق بزرگی است.
دکتر حسن پور اظهارداشت:امروز وظیفه ما  ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان است و این مسئولیت خطیری برای مسئولان است.

غلامرضا حسن پور افزود : تقارن امروز که مصادف است با ولادت حضرت زینب(س) وتجلیل از مقام شهید وازگن آوانسیان نشان از مقاومت وایستادگی زنان ومردان این سرزمین در دفاع از خاک و ناموس این کشور حکایت دارد.

e
وی ضمن برشمردن صفات یک منتظر واقعی ظهور منجی اظهار داشت: انتظار مختص مسلمانان نیست و همه ادیان الهی و توحیدی صفات منتظر بودن در آنان برجسته است.

وی در ادامه این دیدار به شرایط فعلی اقتصاد کشوراشاره کرد و گفت: در این شرایط اصناف و بازاریان با در نظر گرفتن انصاف می توانند گامی بزرگ به معنای واقعی انتظار بردارند و انشالله در این روزها که متعلق به حضرت زینب (س)و حضرت عیسی (ع) است دعای این بزرگواران شامل حال شود.
در پایان این دیدار دکتر حسن پور به پاس جان فشانی ها و ایثارگری خانواده شهید وازگن آوانسیان با اهدای لوحی منقش به آیات قرآن کریم و تمثال شهید از ایشان تجلیل کردند.

w
سپس آقایان کورگن کرمیان از شورای خلیفه گری ارامنه تهران، یورگن آوانسیان برادر شهید وآندره آوانسیان از خانواده شهید به بیان نکاتی پیرامون شخصیت شهدای ارمنی و مسیحی و جامعه بزرگ مسیحیان وارمنیان کشور پرداختند.

شایان ذکر است در این دیدار  آقای نیک آیین از اتحادیه تعمیرکاران و مکانسین خودرو تهران،آقای کرمیان نماینده شورای خلیفه گری ارامنه تهران،آقای نقوی دبیر ایثارگران اتاق اصناف ایران،اعضای حوزه بسیج ناحیه شهید محلاتی و تعدادی از اعضای سازمان بسیج اصناف نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *