salehi nia

۸۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی فعال در کشور

تصویر روز: واحدها و صنایع کوچک ۹۶ درصد از شرکت های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون وزیر صمت در گردهمائی مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی ایران در فولاد مبارکه گفت: توسعه فناوری، خدمات کسب کار، ایجاد توسعه خوشه های صنعتی، ایجاد کنسرسیوم های صادارتی و ارائه خدمات صادارتی و بازاریابی ازمهمترین خدمات حمایتی سازمان شرکت شهرک های صنعتی به این واحد های تولیدی است.

محسن صالحی نیا، بیش از ۸۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی را در کشور دانست و افزود: در این مجموعه های صنعتی شامل ۴۵۰ شهرک صنعتی و ۴۰۰ ناحیه صنعتی بیش از ۴۵ هزار واحد تولیدی مشغول به فعالیت هستند.

ریس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به فعالیت بیش از ۱۴ فن بازار منطقه ای در کشور گفت: در این فن بازار ها نیاز های فن آوری به شرکت ها و واحدهای تولیدی کوچک و متوسط ارائه می شود.

محسن صالحی نیا افزود: برگزاری نمایشگاه های تخصصی و حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در زمینه تامین نقدینگی و ارائه محصولات این واحدها در زنجیره تامین شرکت های بزرگ و اتصال این واحدهای صنعتی به صنایع بزرگ از مهمترین اقدامات حمایتی شرکت شهرک های صنعتی ایران است.

امروز بیش از ۳۰ نفر از مدیران عامل شهرک های صنعتی ایران به منظور هم اندیشی در محورهای توسعه زیرساخت ها و تعامل با دستگاه های خدمات رسان، سازمان ثبت اسناد و ثبت شرکتها،دیوان محاسبات و امور اراضی در قالب واگذاری زمین در این گردهمائی شرکت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *