2265341

شهر آیلند یک شهر توریستی و اقتصادی است

تصویر روز: عضو فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی گفت: شهر آیلند ویژگی های یک شهر توریستی و اقتصادی را دارد و استانداردهای لازم برخوردار است.

 محمد مهدی جمالی نوبندگانی در گفتگو با نبض بازار، با اشاره به ویژگی های شهر نمونه گردشگری آیلند گفت : توجه به حوزه گردشگری یکی از مسائلی است که می تواند برای یک کشور ارزآوری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مقوله گردشکری جنبه های مختلفی دارد بیان داشت : ما گردشگری سلامت ،گردشگردی مناطق تفریحی ، سیاحتی و مذهبی را داریم که می تواند گردشگری را حائز جنبه های مختلف کند .

عضو فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس تصریح کرد : قطعا توجه به زیرساخت ها برای جذب توریست اصلی مهم است ؛ در این زمیته ایجاد شهرهای جدید حائز اهمیت است ؛ اینکه منطقه مورد گردشکری جذاب باشد در جذب گردشگر نقش مهمی دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد : شهر آیلند یکی از شهرها با ویژگی های منحصر به فرد بوده و به زیرساخت هایی همچون فرودگاه نزدیک است

جمالی بیان داشت : وجود تفرجگاه، پارک های علم و فناوری جذابیت این شهر را برای توریست بیش از پیش می کند ؛ به اعتقاد بنده بر روی شکل گیری شهرهایی همچون آیلند کار و فعالیت زیادی انجام شده است .امیدواریم در آینده شاهد توسعه شهرهایی چون آیلند در کشور باشیم .

عضو فراکسیون گردشگری و صنایع دستی مجلس گفت: شهر آیلند ویژگی های یک شهر توریستی و اقتصادی را دارد و استانداردهای لازم برخوردار است . شهر آیلند می تواند در جذب گردشگر مفید و موثر باشد .
گفتنی است شهر آیلند با مشارکت حداکثری بانک گردشگری در حال ساخت بوده و بیش از ۲۹هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *