kartesokht.1

روش سوخت گیری صحیح

تصویر روز: مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از مردم خواست دستورالعمل صحیح سوخت گیری را به هنگام استفاده از کارت هوشمند سوخت رعایت کنند.

شهرام رضایی در گفتگوی تلفنی با صدا و سیما در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر کسر بخشی از سهمیه سوخت خودرو‌ها و انتشار برخی جداول و اعداد و ارقام از میزان محاسبات لیتراژ جهت جلوگیری کردن از کسر سهمیه گفت: همانطور که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است برای سوخت گیری نیاز به محاسبه هیچ رقم یا عددی نیست بلکه مالکان باید صرفا دستورالعمل صحیح سوخت گیری را رعایت کنند.
وی در تشریح این دستورالعمل افزود: مالکان پس از سوخت گیری باید نازل را سر جای خود قرار دهند و منتظر بمانند تا عبارت لطفا کارت خود را بردارید بر روی نمایشگر ظاهر شود و سپس کارت خود را بردارند.
رضایی با اطمینان دادن به مردم که در صورت رعایت اصول سوخت گیری صحیح به هیچ وجه هیچ سهمیه‌ای از کارت سوخت شخصی افراد کسر نمی‌شود، گفت: اعداد و ارقامی که اخیرا منتشر شده مبنی بر اینکه باید افراد مضربی از عدد ۴ را سوخت گیری کنند تا سهمیه‌ای به اشتباه از کارت سوخت آن‌ها کسر نشود به هیچ وجه درست نیست و افراد می‌توانند به میزان نیاز سوخت گیری کنند و به هیچ عنوان نباید چهار لیتر- چهار لیتر سوخت گیری کنند.
وی با بیان اینکه روند سوخت گیری‌ها به صورت روزانه در کشور پایش می‌شود، افزود: این پایش‌ها نشان می‌دهد بالای ۹۹ درصد از سوخت گیری‌ها که در روز بیش از ۴ میلیون سوخت گیری است بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود و مردم به راحتی سوخت مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه برای یک سوخت گیری صحیح هیچ کار خاصی نباید انجام داد، گفت: فقط کافی است افراد بعد از اتمام سوخت گیری نازل را در جایگاه خود قرار داده و تا قبل از ندیدن عبارت لطفا کارت خود را بردارید کارت خود را از نازل بیرون نیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *