salari.tamin

آزمون شناسائی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی

تصویر روز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزاری آزمون طرح شناسائی مدیران آینده این سازمان را موضوعی مهم دانست و گفت: حدود ۶۰۰۰ نفر از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در این آزمون شرکت کردند.
به گزارش تصویر روز دکتر مصطفی سالاری پس از بازدید از محل برگزاری آزمون فراخوان طرح شناسائی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران اظهار داشت: آزمون امروز به صورت همزمان در مراکز استانهای سراسر کشور و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.
وی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون در صورت کسب حدنصاب امتیازات در مصاحبه حضوری نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و با تکمیل طرح شناسائی مدیران آینده تعداد قابل توجهی از همکاران سازمان تأمین اجتماعی که واجد شرایط پذیرش مسئولیت هستند شناسائی خواهند شد.
سالاری از انتصاب افراد برای ۱۱ سمت مدیریتی در هر استان براساس طرح شناسائی مدیران آینده خبر داد و گفت: براساس دستورالعملی که برای انتصاب مسئولیت‌های مختلف در سازمان تأمین اجتماعی به تازگی صادر شده است، برای انتصاب در بسیاری از مسئولیت‌های دیگر نیز شرکت در آزمون مدیران آینده مورد توجه خواهد بود.
وی افزود: با تکمیل این طرح که در آینده بسیار نزدیک خواهد بود، هر گونه انتصابی در سمت‌های ۱۱ گانه تنها از بین افرادی انجام خواهد شد که در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی امتیازات لازم را کسب کرده باشند.
مدیر کل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استانها، معاون بیمه‌ای و معاون اداری مالی اداره کل، معاون درمان و معاون اداری مالی مدیریت درمان، رئیس بیمارستان، رئیس دی‌کلینیک، رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی و رئیس شعبه تیپ ۱ و ممتاز سمت‌های ۱۱ گانه‌ای هستند که کارکنان سازمان تأمین اجتماعی برای تصدی این سمت‌ها بایستی در آزمون طرح شناسائی مدیران آینده شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *