ii

حضور بیمه دی در نمایشگاه انرژی کیش

تصویر روز: بزرگترین رویداد انرژی کشور با مشارکت گسترده دستگاههای اقتصادی دولتی و بخش خصوصی و باحضور شرکت بیمه دی در جزیره زیبای کیش برگزار می‎شود.
به گزارش تصویر روز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش (نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، آب، برق و انرژی های نو) از۳۰دی ماه تا۳ بهمن ماه سال جاری درمرکزنمایشگاه های بین المللی کیش برگزارمی شود .

این نمایشگاه درحالی برگزار می شود که با استقبال گسترده ای ازسوی فعالان داخلی و بین المللی روبرو شده است .لازم به ذکراست نمایشگاه انرژی امسال با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران, شرکت ملی نفت, شرکت ملی گاز ایران, شرکت ملی صنایع پتروشیمی, شرکت ملی پخش و پالایش فراورده های نفتی, انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران, سندیکای صنعت نفت ایران,شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) وانجمن صنفی شرکت آب و فاضلاب برگزار می شود.
درهمین راستا شرکت بیمه دی نیزبا هدف معرفی اثربخش محصولات و خدمات خود وهمچنین در راستای گسترش تعاملات با شرکت‌های فعال دراین نمایشگاه حضور سبزی دارد. مدیران بیمه دی دراین رویداد ضمن مذاکره با شرکت ها و سازمان ها وهمچنین تشریح سیاست های کلان و خدمات رقابتی خود، برحمایت و حضور حداکثری این شرکت در حوزه های مختلف اقتصادی کشور تاکید دارند. لازم به ذکر است این شرکت بیمه ای با توجه به ظرفیت های ویژه ای که در اختیار دارد و باعنایت به توان رقابتی خود، قادراست طیف متنوعی از خدمات و محصولات خود را متناسب با نیازهای گروه های مختلف به مشتریان ارائه کند. بیمه دی در این دوره از نمایشگاه که به مدت ۴ روز و در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد با برپایی غرفه معرفی محصولات و خدمات، به حاضران دراین نمایشگاه نیز مشاوره های بیمه ای ارائه می کند.

 

5f74f448 c082 4f8a a9da 5bd6e125a874

9f015039 33e3 4eec af3d 01c7bada45f8

 

ee

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *