73d93637 0b5e 457b 9756 598

همکاری بیمه آسیا و پتروشیمی بندر امام

تصویر روز: تفاهم نامه همکاری بین بیمه آسیا و بزرگ ترین پتروشیمی خاور میانه با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مدیر عامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) به امضا رسید.

به گزارش تصویر روز تفاهم نامه گسترش همکاری بیمه آسیا و پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) برای سه سال در زمینه ارائه انواع پوشش های بیمه ای امضا شد.
در این جلسه، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن اشاره به سابقه درخشان ۶۰ ساله بیمه گری این شرکت ، کسب سطح یک توانگری مالی با شاخص ۱۴۵ درصد، برخورداری از شبکه فروش توانمند و حرفه ای بیمه آسیا به عنوان شرکت بیمه ای خوشنام در صنعت بیمه کشور را از جمله خصوصیات انحصاری بیمه آسیا برشمرد.
مدیرعامل بیمه آسیا در این جلسه به نقش مهم و موثر بیمه ها در حوزه پتروشیمی و صیانت از سرمایه های ملی کشور اشاره کرد و افزود: بیمه آسیا آمادگی آن را دارد که در زمینه ارائه انواع پوشش های بیمه ای از جمله آتش سوزی، مسئولیت، حوادث، عمر و پس انداز و نیز طراحی بیمه نامه های جدید مورد نیاز حوزه پتروشیمی همکاری وتعامل سازنده داشته باشد.
حمید رضا رستمی،مدیر عامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) در این جلسه، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) را در صنعت نفت و به خصوص حوزه پتروشیمی پیشرو خواند و ضمن اشاره به رضایت از خدمات بیمه ای بیمه آسیا و تمدید قرار داد پوشش ییمه ای برای سومین سال متوالی ، اظهار امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه همکاری های فی ما بین گسترش یابد.
در جلسه امضای تفاهم نامه با پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، اعضای هیأت مدیره ، معاونین مدیرعامل و مدیران فنی بیمه آسیا حضور داشتند.
گفتنی است ،پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)در زمینه تولید مواد شیمیایی، آروماتیک‌ها، پلیمرها و ال‌پی‌جی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۵۲ از مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت میتسویی تحت نام شرکت پتروشیمی ایران و ژاپن شکل گرفت و در سال ۱۳۶۵ در پی کناره‌گیری شرکت میتسویی از پروژه ساخت مجتمع، کلیه سهام آن توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران خریداری و نام آن به شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) تغییر پیدا کرد. شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۹ توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خریداری شد. دفتر مرکزی و کارخانجات این شرکت در شهر ماهشهر، استان خوزستان مستقر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *