لغو تورهای مسافرتی به کیش

تصویر روز: سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش در راستای محدودسازی ورود به جزیره کیش به منظور مدیریت و کنترل بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا، تدابیر و تمهیداتی اندیشیده اند.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی کیش اعلام کرد که ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا سازمان منطقه آزاد کیش طی ابلاغیه ای تصمیماتی مبنی بر محدود سازی جزیره کیش در راستای حفظ سلامت کیشوندان و همچنین مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده که این تصمیمات به شرح زیر است:

الف) مقرر گردیده است از تاریخ ۹۸/۱۲/۱۹ پروازهای ورودی به جزیره با محدودیت در تعداد پرواز در روز از مبدا فرودگاه های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس و در صورت لزوم با نظر کارگروه مربوطه از سایر شهرها صرفا جهت امور ضروری برقرار باشد.

ب) این پروازها با محوریت شرکت هواپیمایی کیش – کیش ایر انجام خواهد شد.

ج) از روز دوشنبه ۹۸/۱۲/۱۹ هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد جزیره کیش ممنوع بوده و فروش بلیط ها صرفا برای کیشوندان، کارکنان و خانواده های دستگاه های ارائه دهنده خدمات دولتی در کیش محدود می‌گردد.

د) آمار پروازها به تفکیک هر پرواز و بصورت روزانه برای سازمان هواپیمایی کشوری جهت کنترل ارسال خواهد شد.

شرکت هواپیمایی کیش همزمان با نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا، ضمن استریل و پاکسازی کلیه هواپیماها پس از هر پرواز، اقدامات فرهنگی، ضد عفونی خودروهای پیکاپ، کترینگ و دفاتر را در دستور کار خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *