111

“مجید طلیمی” قائم مقام مرکز اطلاع رسانی وزارت صنعت شد

تصویر روز: مشاور وزیر ،سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن وتجارت در حکمی « مجید طلیمی » را به عنوان قائم مقام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب کرد.

منوچهر طاهایی در جلسه معارفه قائم مقام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت گفت: با توجه به اینکه در آخرین سال دولت یازدهم قرار گرفته ایم باید حرکات و اقدامات جدی تری برای عملی نمودن اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولید ساخت داخل و توسعه صادرات غیر نفتی انجام دهیم

وی ضمن تقدیر از زحمات دکتر گودرزی در زمان تصدی ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: با توجه به پذیرش استعفای ایشان توسط وزیر صنعت،معدن وتجارت و با عنایت به تفویض ابلاغی مقام عالی وزارت ، با بررسی گزنه های متعدد ، جناب آقای طلیمی که از فعالان شناخته شده عرصه رسانه است به عنوان قائم مقام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب شد.

طاهایی افزود: در دوران جدید، باید روابط عمومی ها باز تعریف مجدد شود و با رویکرد توجه به شبکه های اجتماعی، ذائقه مخاطبان خصوصا نسل جوان ، با چابکی و قوت به وظایف خود عمل نماید.

مشاور وزیر ،سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن وتجارت تصریح کرد: نهضت حمایت از کالای داخلی و فرهنگ سازی برای مصرف تولید ایرانی باید در دستور کار ویژه روابط عمومی قرار گیرد.

طاهایی گفت: آشنا کردن آحاد جامعه با روند تولید ، در قالب تورهای صنعتی از موضوعات مهمی است که باید روابط عمومی وزارتخانه و سایر سازمان و شرکتهای تابعه باید به آن بپردازند.

یادآور می شود، مجید طلیمی، سالها سابقه فعالیت در عرصه رسانه و روابط عمومی را در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *