ae437b10 a403 49a6 834d 6a2

اجرای مسئولیت های اجتماعی با ایده خلاقانه بیمه دی

تصویر روز: همزمان با فرارسیدن سال نو بیلبوردهای تازه شرکت بیمه دی در نقاط پررفت‌وآمد شهر به اکران درآمد .

به گزارش تصویر روز شرکت بیمه دی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین کمک به ارتقاء سطح سلامت جامعه “زندگی ارزش مراقبت دارد” را به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب کرده است.

این شرکت بیمه ای با کمک گرفتن از مشاوران تبلیغاتی و روابط عمومی خود یک طرح مناسب جهت اکران در ایام نوروز درنظر گرفته است. به گزارش تصویر روز آن چه دراین تبلیغ جلب توجه می کند، به کارگیری ایده ای نو و ذکاوت و هوشمندی در انتخاب تصویری است که روی بیلبورد های شهری به خوبی خودنمایی می کند .

در این طرح گرافیکی از نشانه تصویری تخم مرغ های رنگی سفره هفت سین و همچنین ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا که در برگیرنده سال جدید و مراقبت های بهداشتی است استفاده شده است. به گزارش تصویر روز «زندگی ارزش مراقبت دارد »، جمله ای کوتاه در شعار کمپین تبلیغاتی بیمه دی است که به خوبی می تواند در کنار عکس انتخابی برای بیلبورد، مفهوم و معنای لازم را برای بینندگان تداعی کند.

لازم به ذکر است بیمه دی امسال پیام تبریک نوروزی خود را بدون آنکه اشاره به محصولات و یا خدمات بیمه ای کند درنظر گرفته و درواقع تمرکز این پیام بر عوض شدن سال و همچنین مراقبت مردم از جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است. از این رو مراقبت و آموزش عمومی برای کنترل و جلوگیری از بیماری در این پیام به خوبی نشان داده شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *