pordastan

جبهه مقاومت آماده پاسخ کوبنده به استکبار است

تصویر روز: رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش اعلام کرد: توسل به شایعات نشانه اوج استیصال و درماندگی دشمن است.

 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مصاحبه اختصاصی با صدا وسیما، در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، افزود:، چون دشمن نمی‌تواند در فضای واقعی کاری کند به فضای مجازی متوسل شده است و با شایعه افکنی تلاش دارد که اذهان مردم را مخدوش کند.
وی همچنین گفت: متوسل شدن دشمن به شایعات نشان دهنده آن است که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از چه قابلیت، توانمندی و اقتداری برخوردارند و تا چه حد دشمن از وجود آن‌ها احساس ترس می‌کند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، شهادت را اوج آروزی رزمندگان اسلام دانست و خطاب به ملت ایران، تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی در ارتش و سپاه با تمام قوت در جهت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آمادگی‌های لازم را دارند و چنانچه که دشمن بخواهد حرکتی انجام دهد او را از حرکت خود پشیمان خواهند کرد.امیر پوردستان گفت: دیشب رژیم صهیونیستی مناطقی را در سوریه بمباران کرد، ولی با هوشیاری جبهه مقاومت این حملات تلفات و خساراتی نداشت.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر آمریکایی ها دست از پاخطا کنند ، پاسخ به آنها منحصر به جغرافیای عراق نخواهد شد.
امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان با اشاره به انتشار خبرهای مبنی براینکه آمریکا نیروهای زیادی از جمله بمب افکن ها و بالگردهای سوپر آتش زیادی وارد عراق کرده است، افزود: مطالعه و رصدکلی منطقه نشان می دهد که شرایط آمریکا برای ایجاد یک جبهه جدید مناسب نیست.
وی به مشکلات فراوان آمریکایی ها در میان نیروهای مسلح خود و در داخل کشورشان اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها قبل از اینکه جبهه جدید در عراق باز کنند، بهتر است به کمک مردم نیویورک، فلوریدا و دیگر مناطق این کشور برسند که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، اما دولت آمریکا درکمک رسانی به آنها در استیصال کامل قرار دارد.
وی افزود: حرکت هایی که آمریکایی ها در عراق انجام می دهند، به جهت حرکت های مردمی و فشارهایی است که جبهه مقاومت به نیروهای آمریکایی در عراق وارد کرده و پایگاه های آمریکایی را مورد هدف قرارداده است.
سرتیپ امیر پوردستان این حرکت آمریکای ها را نمایشی توصیف کرد و ادامه داد: آمریکایی ها با این حرکت می خواهند، جلوی حملات بعدی نیروی های مردمی عراق را بگیرند و این توانمندی و قابلیت را ندارند که بخواهند حرکتی انجام دهند.
رئیس مرکزی مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکایی ها مطمئن باشند که هم جبهه مقاومت و هم ملت مقتدر عراق خواهان حضور آمریکایی ها در منطقه نیستند و هر حرکت آنها با پاسخ کوبنده مردم عراق مواجه خواهد شد.
وی تصریح کرد: اگر آمریکایی ها در عراق دست از پاخطا کنند، پاسخ به آنها منحصر به جغرافیای عراق نخواهد شد و هر جا که منافع آمریکایی ها باشد ممکن است هدف قرار بگیرد.
امیر سرتیپ پوردستان افزود: نیروهای مسلح و جبهه مقاومت آمادگی لازم را دارند و در صورتی که دشمن دست از پاخطا کند، قطعاً با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده نیروهای مقتدر نظام و جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *