image001

ارسال سیم کارت رایگان ایرانسل از طریق پست

تصویر روز: سرپرستان خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی دولت که هیچ سیم‌کارتی به نامشان ثبت نشده است، می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل، به صورت غیرحضوری، برای دریافت سیم‌کارت رایگان ثبت‌نام و این سیم‌کارت را از طریق شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به اعلام اهدای وام یک میلیون تومانی دولت به سرپرستان خانوار تحت پوشش یارانه و لزوم ثبت‌نام متقاضیان با سیم‌کارت متعلق به سرپرست خانوار، ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود به سرپرستان خانواری که سیم‌کارتی به نام خود ندارند، سیم‌کارت رایگان می‌دهد.

متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند صرفاً با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، از طریق بخش «سیم‌کارت» و گزینۀ «سیم‌کارت اعتباری رایگان برای سیم‌کارت اولی‌ها» درخواست خود را ثبت و سیم‌کارت خود را از طریق شرکت پست در محل مورد نظرشان دریافت کنند.

با توجه به شرایط کرونایی و در راستای کمک به رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و تسهیل شرایط دریافت سیم‌کارت برای متقاضیان، طرح فوق فقط از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل اجرا می‌شود و امکان دریافت سیم‌کارت با مراجعۀ حضوری به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های مجاز یا مراکز ارتباط با ایرانسل میسر نیست.

ثبت‌نام و ارسال این سیم‌کارت رایگان است و از این بابت هزینه‌ای از مشترکان ایرانسل دریافت نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *