unnamed 4

درخشش البرزی ها در تولید محتوای مقابله با کرونا

تصویر روز: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از درخشش انجمن سواد رسانه ای البرز در تولید محتوای مقابله با کرونا در کشور خبر داد.
به گزارش تصویر روز ناصر مقدم مدیر کل با اعلام این خبر گفت : اثر رئال انیمیشن ” تو می­تونی کرونا را شکست بدی ” محصول دفتر انجمن سواد رسانه ای البرز به تهیه کنندگی حامد توکل برگزیده مسابقه مخزن محتوا مقابله با کرونا مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را کسب نمود .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود : این انتخاب از طرف هیات داوران مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته و خلاقیت در تولید محتوا ، رعایت اصول طراحی محتوا ، سناریو و محتوای پیام و اصول زیباشناسی از جمله ملاک های داوری بوده و گفتنی است این اثر از شبکه البرز و سایر شبکه های استانی و درفضای مجازی انتشار یافته است .

ناصر مقدم اظهار داشت : این اثر در کنار انیمیشن دیرین دیرین ، کورینا ، معیار ، هفت خوان کرونایی ، امپراتور کوزکو ، آقای خط به عنوان آثار متنخب در بین تمام آثار تولیدی با محور مقابله با کرونا شناخته شده است .

گفتنی است : رامبد میرشهابی ، علیرضا بهزادی و مهرسام توکل از دیگر عوامل سازنده این اثر هستند ، در این اثر کوتاه ، همراه با موسیقی از زبان بازیگر کودک ، توصیه شده که در روز طبیعت ، در کنار هم در خانه بمانیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *