unnamed 1

“محتکران خودرو” یک هفته برای فروش فرصت دارند

تصویر روز: رئیس پلیس امنیت پایتخت از شناسایی ۲ پارکینگ احتکار خودرو خبر داد و گفت: با آگاهی دستگاه قضا به این محتکران مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود که این خودرو‌ها را تعیین تکلیف کنند و در بازار بفروشند تا وضعیت خودرو‌ها مشخص شود.
به گزارش تسنیم؛ سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت پایتخت اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در احتکار و گرانی خودرو و فاصله بین قیمت کارخانه و بازار آزاد، پلیس امنیت 2 پارکینگ احتکار خودرو را شناسایی کرد.
وی افزود: تعداد 101 خودرو که عمده آن‌ها ایرانی هستند را شناسایی کردیم که این خودروها پلاک نشده‌اند و اغلب آن‌ها 6 ماه است که در پارکینگ هستند.
سردار ذوالقدر بیان کرد: مشخص است که تعدادی از این خودرو‌ها برای یک نفر هستند و با شگرد اینکه این خودرو‌ها در میان خودرو‌های عادی قرار بگیرند، در پارکینگ جاسازی شده‌اند.
رئیس پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اقدامات مختلف برای مقابله با این متخلفان بیان کرد: با آگاهی دستگاه قضا به این محتکران مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود که این خودرو‌ها را تعیین تکلیف کنند و در بازار بفروشند تا وضعیت خودرو‌ها مشخص شود.
وی گفت: اگر این افراد از این مهلت یک هفته‌ای استفاده کنند و خودرو خود را بفروشند، اقدامی علیه آن‌ها انجام نمی‌شود.
سردار ذوالقدر گفت: تاکنون 2 نفر که عمده خودرو‌ها متعلق به آن‌ها بوده است، دستگیر شده‌اند؛ قطعاً مرتبطین دیگری هم هستند که با همکاری دستگاه قضا با آن‌ها برخورد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *