4a4f4953 dfa3 4c5f ad7a f24

تجلیل از «همیاران سلامت» + تصاویر

تصویر روز: حمید طلیمی – مراسم تجلیل از «همیاران سلامت» به همت سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در تهران برگزار شد.
به گزارش تصویر روز دکتر غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور در ابتدای این مراسم از تمام دست‌اندرکاران نظام سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران ، تولید کنندگان، خیرین و عوامل اجرایی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه ‌روزی و با تحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.
وی اظهارداشت: کرونا فرصتی را برای همه ایجاد کرد که درمسابقه یاری رساندن به ملت شریف ایران ازهم سبقت بگیرند وبه اعتراف دوست ودشمن پیروزمیدان مبارزه باویروس کرونا آحاد مردم ایران اسلامی بودند که با تأسی به مکتب اهل البیت (علیهم السلام) دراین مقطع تاریخ جهان خوش درخشیدند.
وی گفت: دراین میان کادر درمانی کشور بویژه پزشکان وپرستاران درخط مقدم بودند و با تقدیم شهدای خدمت برگ زرینی برتاریخ پرافتخار و کهن ایران افزودند.
وی افزود: طی این مدت بی شک خدمتگزاران گمنامی نیز بودند که با پذیرش خطر از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون سنگر پشتیبانی و تولید را رها نکرده بلکه با اقدام جهادی وشبانه روزی خود درمدت کوتاه توانستندنیاز کشور به وسائل حفاظتی بویژه ماسک را تأمین نمایند.
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: از همان ابتدای انتشار ویروس کرونا در کشور با همت همکاران بسیج اصناف و پذیرش تولید کنندگان در تغییر چرخه تولید،ماسک مورد نیاز مردم تامین و در اختیار آنان قرار گرفت.

دکتر غلامرضا حسن پور همچنین افزود: با توجه به محدودیت های موجود در کشور اولویت اصلی این سازمان تولید ماسک بود تا جوابگوی مصرف کشور باشد. به همین جهت ستادی در بسیج اصناف کشور ایجاد شد و توانستیم تولید کنندگانی که تمایل داشتند و مجاهدانه به صحنه آمدند و چرخه تولید را تغییر دادند و تمام تعصیلات عید نوروز این واحدهای صنفی تولیدی در حال کار تولید بودند و به حول قوه الهی نگذاشتند کمبودی در تولید ماسک داشته باشیم.
وی افزود: تولیدکنندگان وگروههای جهادی با لبیک به دعوت بسیج اصناف کشورخاطره ای به یادماندنی رابجا گذاشتند واین افسران تولید به ویژه جوانان، ثابت کردند که خون رزمندگان دفاع مقدس دررگهای آنها جاری است وبا اقدام خودبویژه درتولید ماسک غیرت جوان ایرانی را به رخ جهانیان کشیدند.
وی تاکید کرد:حدود هفت هزار چرخ درکارگاههای بزرگ وکوچک سراسرکشور باحمایت بسیج اصناف به تولیدماسک مشغول بوده وتاکنون حدود40میلیون ماسک توسط این واحدها تولید و توزیع شد.
دکتر حسن پور عضو هیأت عالی نظارت برسازمانهای صنفی گفت: باهمکاری وحمایت همه جانبه سازمان غذا ودارو و مجموعه های مرتبط ، بسیج اصناف توانست استاندارهای لازم را هبرای تولید ماسک سه لایه پزشکی کسب نموده و این ماسک هارا درداروخانه ها به قیمت مصوب توزیع نماید.
وی ضمن تشکراز دکتر شانه ساز رییس سازمان عذا ودارو و دکترگرجی و سایر مدیران این بخش گفت: به فصل الهی بسیج اصناف کشور توانست زنجیره ماسک را ازکارخانه تا داروخانه مدیریت نماید که این مهم مصداق بارز کار جهادی و نمونه موفقی درجهش تولید بود.
وی از همکاری وزارت صمت بویژه دکتر رحمانی وزیر سابق ودکتر مدرس خیابانی سرپرست جدید وزارتخانه قدردانی کرد.
وی در ادامه نقش مهم اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی دراطلاع رسانی به مردم و پوشش برنامه های بسیج اصناف در ایجاد آرامش مردم را ستودنی دانست و از زحمات رسانه ملی و خبرگزاری صدا و سیما به صورت ویژه تقدیر کرد.
در ادامه این مراسم همچنین ازبرنامه کاربردی آموزش مجازی احکام کسب وکار با عنوان”فقه بازار” به منظور استفاده اصناف و بازاریان بویژه متقاضیان پروانه کسب نیز رونمایی شد.
شایان ذکر است در این مراسم که باحضور سردار سپهر و معاونان وزیربهداشت برگزارشد از 33 نفر از همیاران سلامت ازجمله مدیران ارشد وزارت بهداشت وسایر دستگاههای دولتی،اصحاب رسانه، خیرین و عوامل اجرایی و تولیدکنندگان با تقدیم یک جلدکلام الله مجید ولوح تقدیر، قدردانی شد.

03

154f7e50 ff27 43d8 b806 051

7d5f8e20 cd4c 4fa5 aefb 419a66be3fff

 

2cbadca4 4ed6 49b4 93fb a2a

07

96c612ab a8bc 4f4e 8e9c 5e4

08

f6b1eb46 5a75 42cc 8cd2 132

03066346 4102 4397 bd12 b3261ad0d1de

1e4fface 7e3f 4d56 aa0e fefc027d0a81

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *