1180989 835

بیانیه سازمان دارالقرآن الکریم در بزرگداشت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

تصویر روز: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همواره یادآور خروش آزادی خواهان و مسلمانان غیور در سراسر جهان در برابر سمبل اشغالگری، ستم و تجاوز یعنی دولت غاصب صهیونیستی و پشتیبانان این رژیم خونخوار و کودک کش بوده است. علی رغم تلاش مذبوحانه حکومت های سلطه گر به ویژه آمریکای جنایتکار برای کمرنگ کردن آرمان فلسطین و جنایات اسرائیل غاصب، امسال نیز ملت های آزاده جهان به ویژه مردم بصیر و آگاه ایران یاد و خاطره روز قدس شریف را که یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشأن است زنده نگه خواهند داشت.
امسال بزرگداشت این روز بزرگ در شرایطی صورت می گیرد که جای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام و مدافع مجاهد اماکن مقدس و متبرک اسلامی به ویژه قدس شریف در میان هم‌رزمان خود خالی است. اما دشمنان زبون خود نیز می‌دانند که خون آن شهید مظلوم و پر افتخار باعث رویش هزاران هزار مجاهد نستوه در جبهه مقاومت اسلامی شده و خط سرخ شهادت از هر زمانی دیگر، راه رسیدن به قدس شریف را کوتاه تر نموده است. امسال اگرچه به دلیل ضرورت رعایت فاصله اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا، امکان تجمع و حضور در راهپیمایی روز قدس میسر نیست، اما دلهای عاشقان آزادی قدس برای حصول آرمان فلسطین بیش از پیش می تپد و امت مسلمان چشم انتظار بیانات راهبردی و راهگشای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در روز جهانی قدس است.
سازمان دارالقرآن الکریم ضمن حمایت از منویات معظم له به ویژه پشتیبانی از راهکار منطقی عقلانی و انسانی ارائه شده از سوی ایشان به عنوان راهبرد اصولی در حل مسئله فلسطین یعنی برگزاری همه پرسی و تعیین تکلیف حاکمیت سرزمین فلسطین توسط آحاد مردم اصیل کشور، یاد و خاطره امام راحل و شهدای سرافراز اسلام به ویژه شهید سلیمانی و شهیدان والامقام جبهه مقاومت اسلامی را گرامی داشته و همراه با ملت بزرگ ایران و جامعه قرآنی کشور روز جهانی قدس را به عنوان هنگامه حماسه آفرینی به منظور تحقق آرمان زنده و پاینده قدس شریف دانسته و حمایت خود را از آن اعلام می دارد.
تردیدی نیست که پایه های لرزان رژیم اشغالگر قدس امروز بیش از پیش سست شده که نوید بخش پایان دوره اشغالگری و تجاوز آن دولت جعلی است و به خواست خداوند، چشم انداز آینده سرزمینهای اشغالی به روشنی استقرار دولت مردمی برخاسته از آرای فلسطینیان و بازگشت قبله دوم مسلمانان به پیکر جهان اسلام را نمایان می سازد. پیروزی حق بر باطل، وعده الهی است که همگان به زودی شاهد آن خواهند بود و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم.

سازمان دارالقرآن الکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *