بازداشت رئیس متخلف

کمیته دولتی تحقیقات ارمنستان پرونده جنایی علیه رئیس پیشین فدراسیون فوتبال این کشور و پسرش گشود.

                                                   بازداشت رئیس به اتهام شکنجه و اخاذی!                                       به گزارش تابناک به نقل از آرمن پرس ارمنستان، روبن هایراپتیان و پسرش به اتهام شکنجه، اخاذی، اقدامات خودسرانه و سلب آزادی و آسیب رساندن به سلامت روانی و جسمانی یک انسان شاید به هفت سال زندان محکوم شوند. کمیته تحقیقات دولتی ارمنستان ضمن درخواست بازداشت رئیس فدراسیون فوتبال این کشور و پسرش دو عضو دیگر را نیز تحت تعقیب قرار داد.

بر اساس این گزارش، این فرد در سال 2015 میلادی 120 هزار دلار وام از بانک متعلق به رئیس وقت فدراسیون فوتبال ارمنستان جهت گسترش فعالیت رستوران‌هایش دریافت کرد. وی بخشی از پول دریافتی را به توسعه ناوگان تاکسیرانی خود اختصاص داد اما با وجود پرداخت‌های اقساطش توسط روبن هایراپتیان، پسرش و جمعی از افراد در یک خانه در ارمنستان زندانی شد. آنها به صورت دوره‌ای برای تحقیر قربانی از خشونت استفاده کردند.

وی پس از مدتی به عمارت روبن هایراپتیان انتقال یافت و از او خواستند تا 120 هزار دلار را بازگرداند. او به دلیل نداشتن پول تمام متعلقاتش از جمله ماشین‌ها و اشیاء باارزش را به همراه 40 هزا دلار پول نقد در اختیار هایراپتیان قرار داد. البته رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ارمنستان فقط به این مقدار اکتفا نکرد و سال 2016 یک آپارتمان معتلق به قربانی را به نام خود انتقال داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *