فروش سهام عدالت از ۶ خرداد

صاحبان سهام عدالتی که قصد فروش بخشی از سهام خود را دارند از روز سه‌شنبه – ۶ خردادماه امسال- می‌توانند با مراجعه به بانکی که حساب دریافت سود سهام عدالت در آن دارند، ‌برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت خود اقدام کنند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی کلیه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، می توانند از روز سه شنبه (۹۹/۳/۶) به شعب بانک هایی که قبلاً در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی معرفی کرده اند، مراجعه کنند.

این افراد می توانند با تکمیل فرم های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه، اقدام کنند.

در اجرای ابلاغیه مورخ ۹۹/۲/۹مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر آزاد سازی سهام عدالت و با عنایت به مصوبه مورخ ۹۹/۲/۳۰ شورای عالی بورس این اطلاعیه ای صادر شده است.

این اطلاعیه می افزاید، پس از اتمام مهلت اعلام شده در سامانه سهام عدالت (۹۹/۳/۸ )از تاریخ ۹۹/۳/۱۰ بانک ها از طریق کارگزاری های خود یا کارگزاری های طرف قرار داد، به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *