taxi 1

کاهش 40 درصدی مسافران تاکسی

تصویر روز: رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته، از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد مسافران تاکسی در کرج ۴۰ درصد و تعداد مسافران اتوبوس‌ها نیز بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است.

مجید استاد کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا شاهد کاهش میزان جابه جایی مردم در مسیرهای درون شهری از طریق وسایل حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس بوده‌ایم.

وی ادامه داد: طبق برآوردهای صورت گرفته، از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد مسافران تاکسی در کرج ۴۰ درصد و تعداد مسافران اتوبوس‌ها نیز بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به کاهش محسوس درآمد اتوبوس‌های ملکی کرج در فروردین ماه افزود: در فروردین امسال حدود ۱۰ درصد از مسافران مدت مشابه سال گذشته جابه جا شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه کم شدن تعداد مسافران باعث ایجاد مشکلات معیشتی برای رانندگان اتوبوس و تاکسی شده، گفت: دولت برای جبران بخشی از خسارات وارده به این بخش برای هزار نفر از تاکسیداران وامی دو میلیون تومانی در نظر گرفته که البته آن هم هنوز به خوبی تخصیص نیافته است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: دولت به جز این دو میلیون تومان آن هم برای هزار نفر بسته حمایتی دیگری تا کنون در نظر نگرفته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *