amlak.1

وضعیت اجاره خانه اسفناک است

تصویر روز: نماینده مردم خلخال در مجلس با انتقاد از گرانی اجاره بها و خانه تاکید کرد که وزارت راه و شهرسازی باید برنامه جدی برای ساماندهی بازار مسکن داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سید غنی نظری در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی مسائل حوزه راه و شهرسازی با حضور وزیر راه بیان کرد: وضعیت اجاره خانه بسیار اسفناک است و کسی نیز پاسخگو نیست، وزارت راه برنامه جامعی برای تولید مسکن ندارد امروز با حقوق ۵۰ سال نیز نمی توان یک خانه خرید.

وی در ادامه اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید جوانان حتی نمی توانند ازدواج کنند چرا قانون مالیات بر خانه های خالی اجرا نمی شود و دو میلیون و ۸۰۰ خانه خالی به بازار نمی آید؟

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا به راه های روستایی توجه نمی شود؟ امروز در حوزه بنده در روستایی با ۲۰۰ خانوار جاده آسفالتی وجود ندارد پروژه های راه سازی در دوره شما حرکت لاک پشتی دارد.

نظری در ادامه تاکید کرد: نظارت بر پیمانکاران باید به طور جدی اعمال شود، از ۲۰ سال پیش قرار بود در اردبیل سوت قطار به صدا درآید اما تا به امروز موفق نشده است. چرا ستاد باز آفرینی شهری در سستی مدیریت می شود؟ نگذارید بیشتر از این مردم داغدار عزیزانشان شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *