11

مشهدی ها غرفه سایپا را پسندیدند

تصویر روز: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو مشهد درحالی به پایان خود نزدیک می شود که غرفه گروه خودروسازی سایپا همچنان مورد استقبال پرشور بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد گروه خودروسازی سایپا با برپایی غرفه اختصاصی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برنامه های متنوعی برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه برگزار کرده است.

گروه خودروسازی سایپا با نمایش محصولات جدید خود از خانواده های مختلف از جمله سیتروئن، x200، چانگان و دیگر محصولات، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان این نمایشگاه را به خود جلب کرد.

بر این اساس در بخش خودروهای رونمایی شده سایپا و سیتروئن خودروهای c4 aircross، c4l، newc6، c3xr در معرض نمایش عموم قرار داده شد که این بخش به یکی از پربازدید ترین بخش های غرفه سایپا تبدیل شد.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه همچنین برگزاری تست خودرو های تازه به بازار امده سایپا نیز از استقبال ویژه ای برخوردار شد و بازدیدکنندگان را در صف تست این خودروی جدید گروه خودروسازی سایپا قرار داد.

پارس خودرو نیز خودروهای برلیانسh320 و h330، ون هایس، ساندرو و وانت پیکاپ خود را در غرفه گروه خودروسازی سایپا به نمایش گذاشت.

غرفه سایپا و چانگان نیز در حالی پذیرای مراجعه کنندگان غرفه سایپا بود که خودروهای cs35، cs75و دو مدل خودرو eado-xtوev آن مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت

بازار سلفی باز ها هم در این غرفه گرم بود و بسیاری از علاقه مندان به خودروهای رونمایی شده فرصت بوجود آمده را مغتنم شمردند و به گرفتن عکس های یادگاری و سلفی با محصولات جدید پرداختند.

همچنین سایپا اقدامات فرهنگی متنوعی را در غرفه فرهنگی خود به بازدیدکنندگان ارائه کرد که از جمله آن می توان به مسابقه نقاشی کودکان، هدایای فرهنگی و ارائه عکس های یادگاری و برنامه های متنوع دیگر اشاره کرد.

سایپا یدک در این نمایشگاه سایپا کارت طلایی خود را عرضه کرد که در این خدمت جدید شرایط متنوعی برای دارندگان محصولات سایپا ایجاد شده است. علاوه بر این اطلاع رسانی در خصوص بسته بندی های قطعات اصل سایپایدک در قالب طرح اصالت قطعات و همچنین معرفی نرم افزار تلفن همراه سایپا یدک نیز از دیگر برنامه های سایپا یدک بوده است.

اما امداد خودرو سایپا نیز دست پر به مشهد آمد؛ خدمت در محل مشتری طرح جدید امداد خودرو بود که به استان خراسان رسید و از این پس هموطنان خراسانی می توانند از این خدمت جدیدامداد خودرو سایپا در کنار دیگر خدمات آن استفاده کنند.

فنرسازی زر هم در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد همایشی را با نمایندگی های فروش این شرکت و روسای اتحادیه آهنگران و لوازم یدکی این شرکت ترتیب داد که با حضور پررنگ و تبادل نظر فعالان این بخش به کار خود پایان داد.

سازه گستر سایپا که مسئولیت تامین قطعات محصولات سایپا را بر عهده دارد نیز ماکتی از قطعات تولید شده محصولات سایپا که توسط تولیدکنندگان و قطعه سازان استان خراسان تولید شده است را به نمایش گذاشت و سهم ارزشمند تولید قطعه در خراسان را به اطلاع بازدید کنندگان رساند.

شرکت رادیاتور ایران هم با عرضه محصولات تولیدی این شرکت خدمات جدید خود در حوزه خدمات پس از فروش از جمله سیستم جدید شناسایی و ردیابی محصول از تامین تا مصرف کننده را به اطلاع مصرف کنندگان رساند.

زامیاد، سایپادیزل، سازه گستر،ایران کاوه سایپا،رایان سایپا، پلاسکوکار، مرکزcrmسایپا،رینگ سایپا و ١٢ نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در مشهد به معرفی خدمات خود در نمایشگاه خودرو مشهد پرداختند.

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از ١٨ لغایت ٢٢ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا با حضور در این نمایشگاه در سالن عطار با استقبال ویژه بازدیدکنندگان همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *