frozesh

آخرین اخبار از آتش سوزی خیابان شریعتی

تصویر روز: مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران: هر ۱۹ جسد حادثه آتش سوزی خیابان شریعتی شناسایی و تعیین علت فوت شدند و جواز دفن صادر شد.

 به گزارش صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی استان تهران، دکتر مهدی فروزش گفت: از ۱۹ جسد آتش سوزی شب گذشته کلینیک سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران که جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده اند تاکنون ۱۴ جسد تحویل خانواده‌ها گردیده است.
وی گفت: هر ۱۹ جسد جانباختگان حادثه آتش سوزی شب گذشته (۱۵ زن و ۴ مرد) که به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک ارجاع شده بودند با تلاش کارشناسان پزشکی قانونی شناسایی و تعیین علت فوت شدند و جواز دفن هم صادرشد.
دکتر فروزش گفت: از این تعداد تاکنون ۱۴ جسد با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول شده است و بستگان پنج جانباخته دیگر هم جهت تحویل به پزشکی قانونی مراجعه نکرده اند.
وی افزود: ازمجموع ۱۹ نفر، ۷ پزشک شامل چهار متخصص بیهوشی، یک نفر متخصص جراحی پلاستیک، یک نفر متخصص گوش، حلق و بینی و یک نفر دیگر از پزشکان می‌باشد، دو نفر نیز به‌عنوان پرستار در آن کلینیک مشغول بوده اند و چهار نفر هم تکنسین اتاق عمل، یک نفر تکسنین رادیولوژی و دو نفر از کارکنان و دو نفر هم از مراجعه کنندگان می‌باشند. یک نفر هم تاکنون شناسایی نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *