انتقال جسد منصوری به کشور

صبح امروز جسد قاضی غلامرضا منصوری متهم ردیف نهم مرتبط با پرونده معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه به کشور منتقل شد.

جسد غلامرضا منصوری به کشور منتقل شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران؛ جسد قاضی غلامرضا منصوری پس از طی تشریفات قانونی و انتقال از کشور رومانی به ترکیه و سپس از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شد؛ که بلافاصله با دستور معاون دادستان تهران جهت تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.
در گزارش پزشکی قانونی آمده است: با معاینه دقیق جسد و تصویربرداری و اقدامات پزشکی و تشخیصی صورت پذیرفته مشخص شد اولاً بر اساس ظواهر، جسد متعلق به آقای غلامرضا منصوری می‌باشد ثانیاً بررسی‌ها حاکی است که از مکان بلندی سقوط کرده است چرا که شکستگی در سر و صورت و تنه (کتف راست و چپ و استخوان‌های صورت) با تصویر برداری دیده شد.
در ادامه نمونه‌های سم شناسی و آسیب شناسی اخذ شد و جهت احراز هویت علمی نمونه DNA از جسد گرفته شد تا با حضور اولیاء دم تطبیق نمایی شود. علت اصلی فوت پس از نتیجه آزمایش‌ها اعلام خواهد شد.

 نتیجه کارشناسی جسد متهم منصوری به مقام قضایی اعلام می‌شود
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأیید تحویل جسد متهم منصوری به پزشکی قانونی گفت: نتیجه کارشناسی و بررسی‌های پزشکی قانونی به مقام قضایی اعلام می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر عباس مسجدی افزود: جسد این متهم صبح امروز تحویل پزشکی قانونی شده است.
وی تصریح کرد: بررسی‌های تخصصی لازم و اقدامات مربوط به تشخیص هویت در این خصوص انجام شده است و نتیجه پس از حصول نتایج آزمایشات و تعیین علت فوت به مقام قضایی اعلام می‌شود.
وی تاکید کرد: اخبار رسمی در این زمینه از طریق مجاری رسمی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *