corona.1

۲۵ استان همچنان در وضعیت قرمز و هشدار

تصویر روز: سخنگوی وزارت بهداشت: همچنان ۲۵ استان در وضعیت کرونایی قرمز و هشدار هستند و متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش صدا و سیما ، خانم دکتر سیماسادات لاری افزود: از دیروز تا امروز ۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و هزار و ۴۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۳ هزار و ۶۰۶ نفر رسید، خاطرنشان کرد: متاسفانه مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۹۱۲ نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۵۵ هزار و ۱۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دکتر لاری تصریح کرد: ۳۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۵۳۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد: همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *