iphone x

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

تصویر روز: در فهرست این هفته گوشی‌ های برتر، شرکت Xiaomi با وجود چند مدل از گوشی‌ های خود قدرت‌ نمایی می‌کند.

به گزارش تصویر روز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست برترین گوشی‌های این هفته تغییرات چشمگیری داشت که علت اصلی آن انتشار شایعات متعددی در فضای مجازی در رابطه با عرضه گوشی‌های بعدی شرکت‌های بزرگ بود. این هفته شاهد صدرنشین شدن گوشی Realme 7 Pro در فهرست گوشی‌های پرطرفدار هفته بودیم که در هفته گذشته در جایگاه دوم فهرست گوشی‌های پرطرفدار قرار گرفته بود. مقام دوم گوشی‌های پرطرفدار این هفته نیز به گوشی Oppo F17 Pro تعلق گرفته است که در گذشته در مقام چهارم قرار داشت و این هفته توانسته است دو رتبه پیشرفت داشته باشد. سومین گوشی پرطرفدار این هفته نیز گوشی Xiaomi Mi 10 Ultra است که نسبت به هفته گذشته دو رتبه پایین‌تر آمده است.

چهارمین رتبه گوشی‌های پرطرفدار هفته را گوشی Xiaomi Redmi Note 9 Pro به خود اختصاص داده است و جایگاه این گوشی نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری نداشته است. اما پنجمین جایگاه به پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G تعلق گرفته است که تا پیش از این در جایگاه دومین گوشی پرطرفدار قرار داشت و اکنون با سه رتبه تنزل در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

گوشی Redmi Note 9 نیز به رتبه هفتم سقوط کرده است و هشتمین جایگاه نیز مانند هفته گذشته به گوشی Zenfone 7 Pro تعلق گرفته است.

گوشی‌هایی از فهرست ۱۰ گوشی برتر این هفته خارج شده‌اند

اگر به خاطر داشته باشید سه عضو از خانواده Redmi 9، OnePlus Nord و K30 Ultra در انتهای فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته حضور داشتند، اما این بار شاهد حذف شدن کامل این سه گوشی از فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته هستیم. به جرئت می‌توان گفت علت حذف شدن این سه گوشی از فهرست گوشی‌های پرطرفدار، افزایش نسبی قیمت گوشی‌ها در هفته اخیر و همچنین گذشت زمانی کوتاه از گوشی‌‌های جدید عرضه شده در بازار است.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *