کشف کارگاه تولید عطر تقلبی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی کارگاه غیرمجاز تولید عطر تقلبی در شهر”گلستان” و کشف ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم عطر تقلبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار “محسن خانچرلی” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع عطر تقلبی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت متهم در “گلستان”بهارستان شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل، ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم عطر، ۲۶۰ لیتر الکل تقلبی و ۱۵ هزار عدد ظروف بسته بندی را کشف کردند.
سردار خانچرلی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این خصوص، متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.
رئیس پلیس غرب استان تهران در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس دهند تا اقدام قانونی در این زمینه صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *