bimeh

مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بیمه مسئولیت شدند

تصویر روز: مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعلام کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته دفاتر این کانون در سراسر کشورتحت پوشش بیمه مسئولیت قرار گرفتند.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، حسن روحانی نیا در مراسم اعطای نمادین بیمه نامه مسئولیت به تعدادی از مدیران دفاتر اظهارداشت: این اقدام با حمایت مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه و مساعدت اعضای هیات مدیره این کانون پی گیری و به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهارداشت: کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از سال گذشته با ارایه بسته های مختلف بیمه ای تلاش کرد تا در راستای حمایت بیشتر از دفاتر گام های مثبتی در این خصوص بردارد.

به گفته وی در گام نخست، سال گذشته مدیران دفاتری که تمایل داشتن ، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته و در سال جاری نیز با پی گیری های صورت گرفته دفاتر کانون تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار گرفتند.

حسن روحانی نیا افزود: هدف از اجرای طرح بیمه مسئولیت دفاتر، ایجاد آرامش خاطر برای مردم، مدیران دفاتر و همچنین ارایه خدمات بهتر به مراجعان خواهد بود.

مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکرونیک قضایی در ادامه اظهارداشت: بر اساس قرارداد منعقده با بیمه سامان، تمام مدیران دفاتر تا سقف ۳ میلیارد ریال در خصوص بروز خسارات احتمالی سهوی و غیرعمد تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار خواهند گرفت. به گفته وی بیمه مسئولیت دفاتر از۲۰ شهریورماه امسال آغاز و به مدت یک سال ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است در پایان این مراسم توسط مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بیمه نامه مسئولیت دو تن از مدیران دفاتر آقایان امیرحسین وحیدی و رضا دانیالی پویا بصورت نمادین به آنان اعطاء شد.

kanon.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *